MillMac97 Skrivet april 10, 2013 Anmäl Share Skrivet april 10, 2013 Känner bara en otaku och han är bortrest under Närcon så jag undrar ifall någon/några skulle vara intresserade att dra dit med mig. Bor i Stockholm och är en kille på 15 år. Spelar ingen roll om du/ni är killar eller tjejer. Skulle helst inte dra dit med någon över 20 . Maila gärna till millmac1997@gmail.com om du är intreserad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linx Skrivet april 10, 2013 Anmäl Share Skrivet april 10, 2013 Låter kul men jag ska ditt i vinter & cosplayar mig, skulle vilja ditt nu i somma :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kidaw Skrivet april 11, 2013 Anmäl Share Skrivet april 11, 2013 Jag kommer vara på närcon i sommar (och troligtvis vara funkis), men då jag snart är 20 hör jag inte till åldersgruppen du tänkt dig. Iallafall hett tips: Åk dit oavsett om du åker ensam eller med en grupp, man lär känna mycket gött folk på plats då väldigt många konventeare är öppna och offtast lätta att snacka med. Det kanske låter uttjatat men det är ändå sant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MillMac97 Skrivet april 11, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet april 11, 2013 Jag kommer vara på närcon i sommar (och troligtvis vara funkis), men då jag snart är 20 hör jag inte till åldersgruppen du tänkt dig. Iallafall hett tips: Åk dit oavsett om du åker ensam eller med en grupp, man lär känna mycket gött folk på plats då väldigt många konventeare är öppna och offtast lätta att snacka med. Det kanske låter uttjatat men det är ändå sant. ok tack för tipset Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg