Populärt inlägg Sceleris Skrivet mars 30, 2013 Populärt inlägg Anmäl Share Skrivet mars 30, 2013 (redigerade) Jag köpte det japanskutvecklade programmet för "peka-och-klicka-mangaskapande" som Crunchyroll säljer, Comipo. Kostade typ strax under 200 spänn. Man har färdiga 3D-mangamodeller och bilder som man kan dra ut till bildrutor och posera på olika sätt. Sååå jag kanske gör nån liten serie då och då. Här är min första. Japansk bildruteläsordning. Redigerad augusti 10, 2015 av Sceleris Titel ändrad. 10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saten Skrivet mars 30, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2013 Hahaha, den va go Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 30, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2013 Rolig idé och en bra förstasida den fick mig att le. Ser fram emot fler upplagor av Weekly Scellan Jump. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet mars 30, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2013 Du måste ju göra en uppföljare innehållande röda kroppssubstanser. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Populärt inlägg Sceleris Skrivet mars 30, 2013 Författare Populärt inlägg Anmäl Share Skrivet mars 30, 2013 Uppföljare, eh? 9 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet mars 30, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2013 Hahaha, det tar sig. Jag tycker du har fått till bra mangakänsla på humorn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Populärt inlägg Sceleris Skrivet mars 31, 2013 Författare Populärt inlägg Anmäl Share Skrivet mars 31, 2013 Del tre! Kommer knappast med en ny imorgon. 6 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet april 1, 2013 Anmäl Share Skrivet april 1, 2013 Underhållande! Läser gärna mer :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet april 20, 2013 Anmäl Share Skrivet april 20, 2013 Mycket trevlig serie, var köpte nu programmet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 20, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet april 20, 2013 Mycket trevlig serie, var köpte nu programmet? Genom Crunchyroll. Var 20 dollar rabatt en dag. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 24, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet juni 24, 2013 Bättre sent än aldrig? 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Populärt inlägg Sceleris Skrivet juli 11, 2013 Författare Populärt inlägg Anmäl Share Skrivet juli 11, 2013 Läsordning: från höger till vänster. 6 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Populärt inlägg Sceleris Skrivet juli 13, 2013 Författare Populärt inlägg Anmäl Share Skrivet juli 13, 2013 Ny karaktär! Ingen serie är komplett utan någon som henne!Kom ihåg: läsordningen är från höger till vänster. 7 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Populärt inlägg Sceleris Skrivet augusti 25, 2013 Författare Populärt inlägg Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2013 Ett par nya. 7 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet september 7, 2013 Anmäl Share Skrivet september 7, 2013 Haha, jag förväntade mig nästan "...inte ens min pappa har slagit mig!" i sista rutan. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 1, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet november 1, 2013 Jag älskar ligistbrudar i animanga! 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter_SSJ4 Skrivet november 1, 2013 Anmäl Share Skrivet november 1, 2013 Sukebans är söta~ Men har alltid undrat, uttalas det som Sällan Jump eller Skellan Jump? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 1, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet november 1, 2013 "Scellan" uttalas med C som hårt K, men "Sceleris" säger jag som "sélé-". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snatti Skrivet november 28, 2013 Anmäl Share Skrivet november 28, 2013 haha, väldigt roliga :D ser fram emot fler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 10, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2015 Ibland tar det ett tag tills man blir inspirerad! Japansk läsordning höger-till-vänster. Är det fel att jag själv skrattar åt den? (´ー`) 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet augusti 11, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2015 Inte alls. TuT Hoppas din inspiration håller i sig, eller kommer snart igen, så man får skratta mer. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 2, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet september 2, 2015 Nu börjar en grundpelare i varje gymnasieberättelse: KAMPEN MOT DET ONDA ELEVRÅDET! 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet september 8, 2015 Anmäl Share Skrivet september 8, 2015 Haha, rosa tjejen med ett "Vad fan"-utrop. Blir det alltid färgteckningar med det programmet, eller går det att göra rastreringar av olika slag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 11, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet september 11, 2015 Haha, rosa tjejen med ett "Vad fan"-utrop. Blir det alltid färgteckningar med det programmet, eller går det att göra rastreringar av olika slag? Det går att göra lite raster! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 11, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet september 11, 2015 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg