zimeon Skrivet mars 24, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2013 Jag ska sticka till Japan i slutet av april och vara där i en vecka typ. Är det någon som är desperat på något som är enkelt att få tag på och enkelt att skicka från Japan (alternativt bära hem om ni hämtar i Sthlm) så ställer jag upp. Men undvik beställningar på "jag vill ha några planscher med Svarta Butlern, särskilt den här [bifogar jpg] om du hittar!". Någon skiva, någon manga, någon DVD eller någon "spelaringenrollvad"-figur. Betalning kan ske när jag kommer hem eller nåt. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet mars 26, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2013 Jag skulle nog vara intresserad av lite manga. Återkommer med detaljer när det närmar sig, men påminn gärna. Kör du fast vid 10 yen = 1kr, eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet mars 26, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet mars 26, 2013 Typ, det är ju ganska nära. Funkar det lika bra med begagnat så kan det ju bli ganska billigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg