Sceleris Skrivet mars 14, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2013 Nu är det snart "Makoto Shinkai-dagen" på Crunchyroll igen! Från klockan 08:00 den 14 mars 2013 har ni ett par dagar på er (alla tidzoner ska ju ha åtminstone 24 timmar på sig) att se Shinkais verk: Voices of a Distant Star The Place Promised In Our Early Days 5 Centimeters per Second Children Who Chase Lost Voices Helt klart sevärda filmer. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chirice Flaesc Skrivet mars 14, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2013 För alla eller enbart betalande medlemmar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
katt Skrivet mars 14, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2013 Skall helt klart se "Voices of a Distant Star" eftersom jag inte har sett den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 14, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet mars 14, 2013 För alla eller enbart betalande medlemmar? Jag tror det är för alla, men kanske i lägre kvalitet för icke-prenumeranter. Jag har dock ett par 48-timmars gästpass om det skulle behövas! Kod 1 eller kod 2, först till kvarn får mala! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet mars 14, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2013 Äh, jag ska bara tjöpa Ungjävlarna Som Flög Som HoppeTossar Efter Nån Som Tjoade så har jag en komplett samling :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet mars 17, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2013 Åh, det verkar ännu inte vara försent! Trodde jag hade missat chansen att se om Voices of a Distant Star. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg