Silfverberg Skrivet februari 25, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2013 Säljer ny dvd Arcadia of my youth, Space pirate Captain Harlock på tradera. Kom och köp! http://www.tradera.com/arcadia-of-my-youth-captain-harlock-herlock-ny--auktion_130113_176139124 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silfverberg Skrivet mars 4, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet mars 4, 2013 Stoppar auktionen. Filmen har blivit saboterad :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 4, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2013 Saboterad? Vad hände? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silfverberg Skrivet mars 6, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet mars 6, 2013 Saboterad? Vad hände? Ett stycke barn hade fått tag på den och repat till skivan ordentligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chirice Flaesc Skrivet mars 6, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2013 Sådant kanske är värt att kolla upp innan man lägger ut den till försäljning. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 6, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2013 Sådant kanske är värt att kolla upp innan man lägger ut den till försäljning. ;) Det kanske hände efter att annonsen skapades. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silfverberg Skrivet mars 6, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet mars 6, 2013 Det var tyvärr så, att i och med att jag plockat fram filmen för försäljning, lyckades en liten nyfiken få tag i den. Pinsamt för mig som lagt ut den för försäljning, men vad ska man göra? Göra ungen arvlös? 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silfverberg Skrivet mars 6, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet mars 6, 2013 Jag har ett par fler riktigt schyssta titlar på lager dock, som jag nu låser till ordentligt. Hoppas bara att mitt "anseende" och att förtroendet för mig som säljare inte är helt kaputt efter denna incidenten. Kika gärna på mitt säljarbetyg. Jag strävar alltid efter 100% nöjda köpare och har än så länge lyckats med detta. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chirice Flaesc Skrivet mars 6, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2013 Äsch, ni ska inte ta så allvarligt på det jag skrev. Det var menat med glimten i ögat. :) Ditt förtroende är oförändrat för mig i alla fall. Hojta till när du har lagt upp dom titlarna som du har i åtanke så får vi se vad det är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 6, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2013 Det var tyvärr så, att i och med att jag plockat fram filmen för försäljning, lyckades en liten nyfiken få tag i den. Pinsamt för mig som lagt ut den för försäljning, men vad ska man göra? Göra ungen arvlös? Jag ser ingen annan utväg... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg