Inuyasha the half demon Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 Som textenlyder skriv här om dom sämsta förfalskningarna av serier ni hittat på nätet. Själv har jag en där ranma tvättar sina kalsonger för att han har fått mens. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 Ska all doujinshi räknas in där då eller hur har du tänkt att definiera förfalskningar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 Omslaget till Vindens Krigare (Alltså, Nausicaä) är ganska skrämmande fast samtidigt rätt så rolig och måste väl nästan räknas som en förfalskning av Miyazakis originalkoncept. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 Kanske inte den sämsta, men den jobbigaste förfalskningen jag är med om är när svenskar ritar något och kallar det för "manga" och faktiskt menar allvar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet september 1, 2004 Anmäl Share Skrivet september 1, 2004 De amatörnoveller där Musashi (Jessie) och Kojiro (James) från Pokémon har romantiska stunder tillsammans. Kojiro är ju bög för bövelen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet september 1, 2004 Anmäl Share Skrivet september 1, 2004 Omslaget till Vindens Krigare (Alltså, Nausicaä) är ganska skrämmande fast samtidigt rätt så rolig och måste väl nästan räknas som en förfalskning av Miyazakis originalkoncept. Den där framsidan höll på att skrämma livet ur mig första gången jag såg den. Bra glad att det inte är originalframsidan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet september 1, 2004 Anmäl Share Skrivet september 1, 2004 förfalskningar....vadå, bootleg, imitationer, eller vadå? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Jag tror faktiskt att originalinlägget syftade på amatörteckningar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 De amatörnoveller där Musashi (Jessie) och Kojiro (James) från Pokémon har romantiska stunder tillsammans. Kojiro är ju bög för bövelen. Så du har läst dessa hentai mangas? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Nej, jag har inte läst sådana hentaimangOR. Det var en novell som som var skriven av en fantast. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Mitt favoritfansin är där Edward Elric är elev på en skola och måste gå omkring i flickuniform, och Roy Mustang är lärare och stöter konstant på Edward. Den är GUUUUUUUUULD! Framförallt motiveringen: "OBS! I detta fansin är Edward en kille som måste gå i flickuniform och Roy är en lärare. Punkt. Nu kör vi!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x_Mana_Sama_x Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 den nya teckningsstilen i Spider-Man kallar dom för Amerikansk Manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg