Tachikomatic Skrivet september 7, 2015 Anmäl Share Skrivet september 7, 2015 Och nu inser jag en sak som jag totalt glömt. Trailern som Ashaz länkade är långfilmen som ska utspela sig efter Arise och bygger på händelser från den serien. Så man kan säga att det är en fortsättning typ. Edit: Jag är bara för trött idag :s Har blandat ihop det med live action skiten *sigh* Så glöm det jag saa haha. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 7, 2015 Anmäl Share Skrivet september 7, 2015 Men iaf det smygs lite här och där med att en "ny" remake av den första filmen är in the making, men om det stämmer kan jag ej bekräfta :P Kan det vara live-action versionen du menar? http://www.imdb.com/title/tt1219827/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 29, 2016 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2016 Jag hittar inte den japanska motsvarigheten, men denhär filmen är ju ute nu iallafall. :) Om jag förstått saken rätt så ska de två knytande avsnitten vara ute också? Återkommer när jag sett dem... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg