RockmanZero Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Jag undrar vad ni som har sett Gasaraki tycker om den. Jag har nämnligen beställt Hela serien på DVD och får den i början av nästa vecka. Jag undrar om det är något man bara ska se igenom en gång och sedan sälja vidare eller om den är riktigt bra och är värd att behålla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Såg trailern och det verkade ju rätt bra :D Men jag vet inte så mycket mer om den :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet mars 31, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Jag har sett trailern som brukar följa med andra DVD filmer från Madman, den verkar helt klart intressant tycker jag, och låten som var med i trailern är hur bra som helst, hoppas att det är introlåten. Men är det ingen som har sett den som kan lägga ett ord om serien? så att jag vet vad jag har att vänta mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 va ska man säga om den.. udda.. läs mer om den på animenfo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 jo det stämmer...udda B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Och du trodde att jag skulle tycka om den? Nee Gasaraki var inget för mig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Är Gasaraki bra? Ja. Jag undrar om det är något man bara ska se igenom en gång och sedan sälja vidare eller om den är riktigt bra och är värd att behålla. Vd är det för galen fråga? Om du ändå tänkt att se den en gång lär du ju veta det bästa själv när du gjort det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Jo den är helt klart en aning udda, men det gör inte den sämre. Heltklart en bra mecha serie är den, tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2004 Jo visst den är väl ganska bra....eller den är bra. ;) ska snart till plugget...SKOLAVSLUTNING!!!! :D :D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Big_boo Skrivet juni 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2004 sett avsnitt eller kanske 2minns inte, men verkade inte helt illa. bli du missnöjd så säljden på tradera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juni 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 15, 2004 Ok, men nu blev det så att jag inte fick den. Jag avbeställde den då webhallen hade slut och den skulle bli tre veckor försenad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg