Linx Skrivet januari 29, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2013 Tjena alla jag är ny här och hoppas att jag kommer trivas här. min fråga är vad ni i tycker om High School DxD? Själv Tycker jag det är en av dom bästa anime jag har sett sen 2012. Vad tycker ni? 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet januari 29, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2013 Hej och välkommen till Anime.se, jag hoppas också att du kommer att trivas här. :) Jag har inte sett serien i fråga så jag kan inte uttala mig om den men eftersom du tycker att det är en av de bästa serierna från 2012 tycker jag att du ska ta och nominera den (och andra serier från 2012 som du tyckte om) i Anime.se Anime Awards 2012. Vi håller på med nomineringsfasen just nu och det är bara några dagar kvar av den så passa på. I februari börjar vi rösta på de filmer och serier som tagit sig vidare till omröstningsfasen. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linx Skrivet januari 29, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet januari 29, 2013 ok det ska jag göra. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linx Skrivet mars 30, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2013 Säsong (2) på Highschool DxD, har nu bekräftats och kommer komma i juli i sommar :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg