Meatrose Skrivet januari 26, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2013 Tänkte bara informera om att Microsoft kör en kampanj just nu där du får uppgradera ditt operativsystem till nya Windows 8 Pro. Här kommer det speciella: du betalar bara 279 kronor. Det som krävs är att du i nuläget har antingen Windows XP SP3, Windows Vista eller Windows 7 på datorn för att det ska gå att uppgradera (preview-versioner av Windows 8 går också naturligtvis). Själv körde jag en "ogiltig" version av Windows 7 och uppgraderingsprogrammet tog efter att jag hade betalat hand om precis allt. Du väljer bara att du vill behålla installerade program och dina personliga filer så sköts resten automatiskt. Någon kvart senare är du igång i Windows 8 och allt icke Windows-relaterat på din dator är precis som innan. Det här erbjudandet gäller bara den 26:e januari till den 31:a januari så vill man passa på att skaffa sig en snorbillig Windows 8 Pro-licens så är det bara att slå till. Här är länken. 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 26, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2013 Om man fyller i att man har en dator sedan tidigare här http://www.windowsupgradeoffer.com/sv-SE så får man det för 139kr istället, bara att fylla i en dator modell tillverkare och ett datum inte allt för längesedan. Efter det får man en rabattkod som man kan fylla i på länken som Meatrose skrev (vid betalningen). Visserligen tycker jag det är snor billigt redan vid 279kr, men 139kr gör erbjudandet oslagbart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 27, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2013 Jag hade inga planer på att uppgradera just nu, men om man kan få loss en kod för 140 spänn är det nästan för bra för att inte slå till. Edit: Hmm, kan inte köra uppdateringsassistenten då jag inte är hemma med datorn... :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg