Scab Skrivet januari 25, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2013 Dags att rensa i bokhyllan igen. Säljes: Manga 20th Century Boys Vol.1-5, Engelska, 200kr inkl. porto?Andromeda Stories Vol.1-3, Engelska, 150kr inkl. porto?Aqua Vol.1, Engelska, 50kr inkl. porto? (originalmangan till Aria)Chibi Vampire Vol.1-13 + Chibi Vampire: The Novel Vol.1-3, Engelska, 500kr inkl. porto?Confidential Confessions Vol.1-6, Engelska, 250kr inkl. porto?Cowboy Bebop Vol.1-3 + Cowboy Bebop: Shooting Star Vol.1-2, Engelska, 200kr inkl. porto?Dorohedoro Vol.1, Engelska, 50kr inkl. porto?Hiroki Endo's Tanpenshu Vol.1-2, Engelska, 100kr inkl. porto?Monster Vol.1-7, Engelska, 300kr inkl. porto?Mushishi Vol.1-3, Engelska, 150kr inkl. porto?Nodame Cantabile Vol.1-16, Engelska, 500kr inkl. porto?NOiSE Vol.1, Engelska, 50kr inkl. porto?Strawberry Marshmallow Vol.1-5, Engelska, 200kr inkl. porto? (Vol.2 kantstött)Uzumaki Vol.1-3, Engelska, 150kr inkl. porto?Uzumaki Vol.2, Engelska, 50kr inkl. porto? (oläst; varför köpte jag 2st av den här? ._.) Böcker Genki: An Integrated Course in Elementary Japanese I + Workbook I, Engelska, 300kr inkl. porto? (textbok begagnad, workbook oanvänd)Anime from Akira to Howl's Moving Castle, Updated Edition: Experiencing Contemporary Japanese Animation, Engelska, 100kr inkl. porto? Musik Taishou Yakyuu Musume OP single, Japanskt släpp, 50kr inkl. portoKoe de Oshigoto OST (obruten plombering), Japanskt släpp, 100kr inkl. portoKoe de Oshigoto OP & ED singles, Japanska släpp, 75kr inkl. porto Anime Koe de Oshigoto! take.2, Japansk Blu-Ray (otextad), 300kr inkl. porto (Limited Edition med storyboards-bok, två mobilstraps och annorlunda förpackning)Futatsu no Kurumi (Two Walnuts), Japansk DVD (otextad), 100kr inkl. portoKiku-chan to Ookami, Japansk DVD (otextad), 100kr inkl. portoAshita Genki ni Naare!, Japansk DVD (otextad), 100kr inkl. portoBarefoot Gen Deluxe Edition Film 1 & 2, europeisk samlings-DVD (jpn ljud, 8 textspår inkl. svenska), 100kr inkl. portoSteamboy Director's Cut 2-disc Edition, svensk DVD-utgåva (jpn & eng ljud, 16 textspår inkl. svenska), 50kr inkl. porto Allting är givetvis i gott skick om inte annat anges och priserna förhandlingsbara. Betalning med vanlig banköverföring. Posta i tråden eller i PM om något intresserar~. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hillster Skrivet januari 25, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2013 Jag hade tänkt förhandla priset lite på Genki-böckerna eftersom de är av första editionen och alltså saknar CD, men vi kan säga så här: Genki-böckerna plus Barefoot Gen för originalpris 400, och du skickar till Norge (egentligen bara några kronor mer än till svensk adress om jag inte missminner mig och paketet inte blir för tungt - kan löna sig att kolla med Bring som inte är något annat än norska Posten i Sverige). Deal? Du kan kolla först vad portot blir för Sverige gentemot Norge så jag inte lurar dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet januari 25, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2013 Hej Jag tar gärna hand om Uzumaki 1-3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 25, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet januari 25, 2013 Genki-böckerna plus Barefoot Gen för originalpris 400, och du skickar till Norge Det löser sig. Sålda. Skicka mig din adress i PM. Jag tar gärna hand om Uzumaki 1-3. Sålda. Din adress i PM pls~. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 25, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet januari 25, 2013 Genki-böckerna plus Barefoot Gen för originalpris 400, och du skickar till Norge Det löser sig. Sålda. Skicka mig din adress i PM. Du jag får nog faktiskt backa från det här med Norge-paket. 296kr och tulldeklaration vill Posten ha. Bring är blott ett par tior billigare. För kostsamt, kort och gott. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hillster Skrivet januari 26, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2013 Du jag får nog faktiskt backa från det här med Norge-paket. 296kr och tulldeklaration vill Posten ha. Bring är blott ett par tior billigare. För kostsamt, kort och gott. Ah, synd. Blir lite mycket på totalen för mig också att lägga till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 27, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet januari 27, 2013 Hmm, svalnande intresse. Jag tar väl och påminner om att priserna är förhandlingsbara – jag får hellre prylarna sålda till underpris än att de ligger kvar här. Så fram med buden nu! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 27, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2013 Jag är intresserad av Mushishi-volymerna och NOiSE. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 27, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet januari 27, 2013 Sålda. Din adress i PM pls~. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
litengalning Skrivet januari 28, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2013 Jag vill ha genkiböckerna. Kan du skicka till Malmö så sätter jag in pengar till dig ikväll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firiel Skrivet februari 1, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2013 Nodame Cantabile vill jag gärna köpa! Kanske Monster också... Du vill bli av med alla sju böckerna i klump antar jag? Hm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet februari 1, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet februari 1, 2013 Helst. Därav det lägre priset per volym. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firiel Skrivet februari 2, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2013 Har funderat, och jag skippar Monster. Nodame vill jag dock gärna köpa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet februari 2, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet februari 2, 2013 Såld! Din adress i PM pls~. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg