Rotsuta Skrivet januari 22, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2013 tänk om jag hade en sådan hatt som raiuri det skulle vara så nice. jag jobbade hårt med gubben och jag vill ha hatten jag ritade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 23, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2013 Så vad gör du med Raiuri då? Rollspelsgubbe? Tecknar du serier? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rotsuta Skrivet januari 24, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet januari 24, 2013 Så vad gör du med Raiuri då? Rollspelsgubbe? Tecknar du serier? näe, inte än iaf. Jag blev så grymt sugen på att ha en sådan hatt :/ Jag kanske kan rollspela som raiuri någon gång men då måste jag hitta en sådan hatt för om jag gör det själv så ser det ut som en sophög. :p Just nu är Raiuri lite planering jag ska skriva en bok som inte har något med detta att göra men Jag kan nog klämma in honom i någon serie :p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg