Emil Azon Skrivet september 21, 2004 Anmäl Share Skrivet september 21, 2004 Rackarns alltså. man borde fått en sådandär prenumerationslapp från MM tycker jag. Men jag ska ringa dit imorgon och beställa en prenumeration. Hoppas det funkar på dewt sättet också! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 22, 2004 Anmäl Share Skrivet september 22, 2004 Postade prenumerationsbeställnignen imorse :P vilka har gjort det? gjorde de för 1 månad sen lr nåt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 Man kan skaffa sig en premunation på www.fullstop.se/jump Jag gjorde det förra veckan.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 Shonen Jump släpptes på bokmässan i Göteborg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 Shonen Jump släpptes på bokmässan i Göteborg. fanns nr 1 på bokmässan i Göteborg? kan väl inte vara möjligt...den borde väl först ha kommit ut till alla som har beställt att premuera på den? såg den inte, vilken bokhandel hade shounen jump nr 1? sfbok lr? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 fanns nr 1 på bokmässan i Göteborg? kan väl inte vara möjligt...den borde väl först ha kommit ut till alla som har beställt att premuera på den? såg den inte, vilken bokhandel hade shounen jump nr 1? sfbok lr? Fullstop Media var där och sålde. Deras monter fanns imellan Egmonts och SF-Boks. Jag skulle faktiskt vilja påstå att det var riktigt svårt att missa deras bås ifall man gick emellan SF-Bok och Egmont, men men. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 fanns nr 1 på bokmässan i Göteborg? kan väl inte vara möjligt...den borde väl först ha kommit ut till alla som har beställt att premuera på den? Det där är en vanligt vanföreställning. OFTA är det så, men inte alltid. Jag såg Manga Mania (nått tidigt nummer) i bokhandeln innan den kommit ut till prenumeranterna också. Och det här var ju dessutom Bokmässan med stort "B", vad kan passa bättre än att släppa den där? Anledningen till att folk prenumererar är att de slipper gå till butiken och slipper riskera att tidningen är slutsåld. Ofta får man den också tidigare, men DET är inget garanterat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 ok jobbigt att ja missade den :( är de en bokmässa nästa år också i samma storlek? måste åka ditt igen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 får väll hoppa det! ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Javisst är det en bokmässa nästa år också. Lite senare än detta året tror jag dock, i början av Oktober. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 ok...måste gå på den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Jag har inte fått mitt inbetalningskort än! Någon som vet när kommer första nummret av Shonen Jump? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saiyan_Warrior Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 yjoho är det någon som vet vad som hände med den svenska shonen jump det stod i manga mania att den skulle komma vid höst eller nåt sånt, Shonen jump släpps den 12 oktober =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg