KattSkatt Skrivet januari 19, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2013 Jag har några gackt singlar och en tidning med gackt men undrar vart man kan få tag på sådana som gillar gackt så jag inte har skivirna liggandes i mörkret :O tänkte att jag skriver här eftersom det har med musik att göra. tack för mig i alla fall. ^_^ om ni vill ha bilder säg till hehe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kargha Skrivet januari 23, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2013 Finns lite regler för hur man skall lägga upp saker på marknadsplatsen. Jag kan eventuellt vara intresserad, beroende på vilka singlar det är. Men skulle gärna se bilder och priser på dom också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 23, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2013 Finns lite regler för hur man skall lägga upp saker på marknadsplatsen. Till KattSkatts försvar så postade hen tråden inte tråden i Marknadsplatsen (fastän hen borde), så då är det lätt att missa regeltråden. Det var jag som flyttade den hit. Fast ärligt talat hade jag också glömt bort att regeltråden fanns... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kargha Skrivet januari 23, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2013 jaha, jag såg den bara här ^^;;Då ber jag om ursäkt KattSkatt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KattSkatt Skrivet januari 27, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet januari 27, 2013 Det gör inget Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg