riyu Skrivet januari 9, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2013 Den som vill kan komma och hämta denna i Hallonbergen i Stockholm. Det är NTSC, japanskt tal med engelskt text. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFlyingDragon Skrivet januari 9, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2013 Tar gärna om det finns möjlighet för dig att träffas i Stockholms innerstad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet januari 9, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2013 Jag är tyvärr aldrig i innerstan. Det tar en högst en kvart att åka till Hallonbergen från T-centralen. Bara att komma och hämta. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFlyingDragon Skrivet januari 9, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2013 Jag är tyvärr aldrig i innerstan. Det tar en högst en kvart att åka till Hallonbergen från T-centralen. Bara att komma och hämta. :) Hmm... Om ingen hämtar den tills nästa lördag kan jag nog komma till Hallonbergen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 13, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet februari 13, 2013 Escaflowne finns kvar för den som vill ha... Slänger bort denna också. Volym 1-2 (av totalt 4) med box för plats för alla 4. R4 Madman-utgåva, japanskt tal, engelskt text, engelskt tal också troligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg