-Ciel Phantomhive- Skrivet januari 8, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2013 Hej. har 2 st svartvita lolitaklänningar i storlek M att sälja. Om någon är intresserad sätter jag upp bilder. Vill sälja dem för 300 kronor styck då jag har använt båda två gånger. säljer även en helvit underklänning för 200 kronor. Kommentera om ni är intresserade av att se dem så sätter jag upp bilder :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akane-chan Skrivet juni 18, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2013 Har du nån bild som man kan se dem? (Är intresserad men vill gärna ha bild innan jag bestämmer mig~) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 20, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2013 Har du nån bild som man kan se dem?(Är intresserad men vill gärna ha bild innan jag bestämmer mig~) -Ciel Phantomhive- har inte loggat in sedan januari, så jag föreslår att du skickar ett PM till henne. (Det kommer hon få en notis om per e-post.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akane-chan Skrivet juni 20, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2013 -Ciel Phantomhive- har inte loggat in sedan januari, så jag föreslår att du skickar ett PM till henne. (Det kommer hon få en notis om per e-post.) Ojdå, ja, då är nog det en bättre ide =3= Tack igen för svaret xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg