Hûmla Skrivet augusti 28, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2004 Jag kunde inte bästemma mig om tråden skule vara i TV-spels tråden eller här, men det blev här. jag köppte det för 3 veckor sen och har spelat det några gånger, så skivan är inte repig alls. jag skulle kunna tänka mig att sälja det för...hmm, 350:- köppte det för 500:- . Pm:a mig om ni är interiserade. Tack //Tobbo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet september 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 ARGH! kom igen nu är det verkligen ingen som vill ha det!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 Du har inte skrivit vilket format det är till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet september 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 ajdå...mindre bra. Det är till PS2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg