larsleo Skrivet december 31, 2012 Anmäl Share Skrivet december 31, 2012 Då jag inte sett nån sån tråd än så.. Gott nytt år alla på Z..ehmm fel... Anime.se!! och in i dimman! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFlyingDragon Skrivet december 31, 2012 Anmäl Share Skrivet december 31, 2012 Gott Nytt År! Tack för gott bra år och god fortsättning! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 1, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2013 Grått nytt hår, och grodfortsättning! Z...ANIME.SE FÖR EVIGT! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 1, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2013 Gott nytt år allesammans! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tecin Skrivet januari 1, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2013 Gott nytt år! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Venoz Skrivet januari 1, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2013 Gott nytt år! Låt oss göra det här året ännu bättre! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet januari 1, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2013 あけましておめでとうございます! Själv firade jag nyåret i en skara människor på den berömda balkongen på Kiyomizudera. En kamera fastsatt på en stålpinne drogs förbi, och allihop vinkade. Nedräkningen kom ganska plötsligt; jag hade ingen klocka på mig, och det fanns ingen i närheten, så jag hann inte ens dra fram kameran och filma innan de hade räknat klart. Inga fyrverkerier heller. Första nyåret utan fyrverkerier. Jag är lite disappoint. Jag har hört olika saker från olika folk, att man ska gå till olika tempel, att man ska kolla på när prästen slår i klockan, diverse cermonier, men då jag aldrig fick klart för mig vad som är det bästa att göra, plus att jag fick gå ut ensam, blev det bara att jag gick till Kiyomizu, var där till klockslaget och gick sedan hem. Och nog kastade jag i ett mynt och gjorde en bön eller två. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet januari 1, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2013 Gött nytt år! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 1, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2013 Gott nytt alla och god fortsättning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg