skurkstat Skrivet december 27, 2012 Anmäl Share Skrivet december 27, 2012 Jag skulle vilja ha namnet(tror att det är ett namn)översatt. Tackar på förhand för svar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 27, 2012 Anmäl Share Skrivet december 27, 2012 (redigerade) 早乙女らぶ, Saotome Rabu. (Familjenamn: Saotome.) En "saotome" är en risplanterande flicka, och "rabu" kan man nog gissa kommer från engelskans "love" ("kärlek"). Red.: Jo, Love. Red. 2: Aha, hihi. Hon är porrskådis/idol. Redigerad december 27, 2012 av Sceleris Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet december 28, 2012 Anmäl Share Skrivet december 28, 2012 Red. 2: Aha, hihi. Hon är porrskådis/idol.Med tanke på hur du länkat hela biten, till wikipedias sida om "AV idol", så antar jag att du menar porrskådis/porridol? Så som du skrivit det, så ser det ut som att hon är idol/porrskådis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 28, 2012 Anmäl Share Skrivet december 28, 2012 Med tanke på hur du länkat hela biten, till wikipedias sida om "AV idol", så antar jag att du menar porrskådis/porridol?Så som du skrivit det, så ser det ut som att hon är idol/porrskådis. Jag skrev så för att jag menade det. "Porrskådis/idol" = "porrskådis och idol". Love Saotome sjunger exempelvis på egna skivor, och det är ju -- kan vi förmoda -- inget porrigt med det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet december 29, 2012 Anmäl Share Skrivet december 29, 2012 Jag skrev så för att jag menade det. "Porrskådis/idol" = "porrskådis och idol".Ah. Borde kanske kört länken på bara porrskådisbiten då ...fast i vilket fall, så är det uppklarat nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg