Hûmla Skrivet augusti 28, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2004 idag var jag hemma hos min polare. (BladeXL) (var det så du hette?) och ci kollade på en DVD? (kanske det var) och då såg vi ett intro till Monster Hunter. spelet verkade väldigt snyggt och såg ut att ha samma stil som "Phantasy star online" (ett av mina favoritspel) ar det någon som kännertill detta mer än jag? kanske till och med är någon som tycker det verkar bra? (Döööhh?) aja ni fattar vad jag menar...någon mer som är interiserad av det? tänkte vi kunde diskutera nästa FF-spel till PS2. Första frågan: är det realtime battle? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 28, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2004 idag var jag hemma hos min polare. (BladeXL) (var det så du hette?)och ci kollade på en DVD? (kanske det var) och då såg vi ett intro till Monster Hunter. spelet verkade väldigt snyggt och såg ut att ha samma stil som "Phantasy star online" (ett av mina favoritspel) ar det någon som kännertill detta mer än jag? kanske till och med är någon som tycker det verkar bra? (Döööhh?) aja ni fattar vad jag menar...någon mer som är interiserad av det? tänkte vi kunde diskutera nästa FF-spel till PS2. Första frågan: är det realtime battle? Har för mig att JAG jasartade en likadan tråd för ett tag sen.. Fast det är iofs.. Herids stor städning röjde undan den :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet september 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 HERID!!! varför blev han Moderator för? ännu en glädjedödare! (jag bara skämtar...jag vet hur det vore om ni inte fanns :) ) Ok, men vad tycker du om spelet Hellis? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet september 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 vad skrattar du för!? snart pissar jag på mig! (han kommer nog se detta snart...>_<) VI KOMMER DÖ!!! Men iaf, spelet tycker jag verkar vara likt PSO i sättet. Synpungter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Herid är ondskans mästare bla bla bla >.< Spelet är inte tur ordnigsbaserat utan ett 3d hack n slash blandat mied ett mmporg^^.... med finurliga finneser Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet september 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 ja, som PSO. Förovrigt så tycker jag vapnen verkar GRYMT coola! Fetaste svärden! skulle fixa en bild om jag visste hur man gjorde. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 Svärden är nog dn främsta anledningen till att jag kommer köpa spelet^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 Här finns en liten text och några bilder på spelet om någon är intreserad. http://www.gamereactor.se/texter/?PHPSESSID=a6732814fa8db195c7e43b76b2630fc9&id=1058 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Hallå, är det ingen här förutom jag som tycker att svärden i spelet är för stora så att spelet inte håller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Hallå, är det ingen här förutom jag som tycker att svärden i spelet är för stora så att spelet inte håller? Wahh? Svärden är underbara! Ska ha ett fett stort svärd när jag spelar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg