NakuwaChan Skrivet december 7, 2012 Anmäl Share Skrivet december 7, 2012 Hej! Jag undrar om ni vet några Manga/Anime och Japan konvent som finns i Göteborg. Jag vet bara Confusion. Säg gärna några som finns. Jag vill också gärna ha reda på andra Manga/Anime och Japan konvent runt om i landet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kidaw Skrivet december 11, 2012 Anmäl Share Skrivet december 11, 2012 Konvent i sverige: Närcon sommar och vinter-Linköping Kultcon-Jönköping Kawaicon-Sundsvall Constigt-Stockholm Confusion-Göteborg Whatevercon-gävle Mewcon-stockholm 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet december 11, 2012 Anmäl Share Skrivet december 11, 2012 DonkeyCon i Uddevalla finns också :) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet december 20, 2012 Anmäl Share Skrivet december 20, 2012 Fairycon i Kalmar Ichicon i Växjö 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg