Sceleris Skrivet juli 6, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet juli 6, 2013 Bekräftat av en producent som gästar konventet Anime Expo: de arbetar på en till säsong. Kanske kommer i januari, tillsammans med andra hälften av Silver Spoon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 6, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet september 6, 2013 (redigerade) Hoppas det kommer en säsong till. Eller en film! Varför välja? Crunchyroll: "Psycho-Pass" Anime Movie and Second TV Series Announced (Fast det skulle väl också kunna vara så att filmen är en ihopklippning av första säsongen. Det är ju rätt vanligt.) Redigerad september 6, 2013 av Sceleris 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet september 8, 2013 Anmäl Share Skrivet september 8, 2013 Såg denna nyligen, körde igenom den snabbt som satan för jag var som en fisk på kroken. Något utav det bättre jag sett på riktigt länge, och det var en serie som var right up my alley. Det som nu stör mig något fruktansvärt är att jag fan inte minns vad som hände i slutet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg