ebba Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 lr serier... typ.. en fancomic på zelda o en egen, vet bara inte om detta e rätt ställe o lägga upp detta på... men det är ju trots allt ritat så borde väl ändå få plats här... hoppas ja... hum, i vicket fall... min fancomic då (påbörjad för två år sedan, det är min ursäkt för den überdåliga humorn, som trots allt är min typ av humor =P ) ---> http://www.deviantart.com/view/3625155/ o min andra som är nyare o... uhm, lite annorlunda kanske? finns tydligen publicerad oxå, men ja har inte fått nåt ex än så ingen aning om hur den ser ut (jäkligt piss på den tidningen för tillfället) ---> http://www.deviantart.com/view/8772387/ (jag får ursäkta om det tar lite tid o ladda) vill dock väldigt gärna höra lite seriösa åskiter o så... (behöver dock inte påminna mej om hur slarvig min fancomic är, det är lite av dens stil ^^;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 serien om Link är väldigt gullig tycker jag :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 Håller med faktiskt :) väldigt gulligt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 tackar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 Den om link var gullig ^^ Gillar dom, keep up the good work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet september 1, 2004 Anmäl Share Skrivet september 1, 2004 Hahah. ^^ Jo den första är väldigt gullig. Jag gillar verkligen hur du arbetat med blyerts i din andra bild O_O Väldigt fint ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 1, 2004 tackar, minna-san ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cebrys Skrivet september 1, 2004 Anmäl Share Skrivet september 1, 2004 Sidan e så gullig... jag gillar den...fortsätt så!! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 ohohoh legend of ebba XD gillar link serien den är så himlga gulig och väl gjord och snyggt målad och rolig och . . . *får smäll av en kritiker och svimmar av* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 11, 2004 oh, kul att det finsn några som gillar den ^^ två- tre nya sidor e på G ^_~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 yes nu är inte jag yngst på denna sidan för doddis är mindre Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 18, 2004 Anmäl Share Skrivet september 18, 2004 gillar den första redigt bra, bra gjord bådde tecknad och berättelse :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 19, 2004 tackar tackar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet september 20, 2004 Anmäl Share Skrivet september 20, 2004 yes nu är inte jag yngst på denna sidan för doddis är mindre dhööö . . . det var så lite så :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 21, 2004 Anmäl Share Skrivet september 21, 2004 jag gillade faktiskt link serien Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 21, 2004 heh, så trevligt att folk gillar link serien då... hmm, de minst seriösa ja nånsin gjort...^^; gillar den lite själv oxå iofs... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Asså Ebba jag säger det en gång och kommer göra det fler gånger, assu du är typ den bästa jag sett på att måla Manga!Asså jag lovar.LInk serien var gullig den andra var snygg målad den med.Men gillade link serien mest.Var så himla gullig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 ooh, vet inte va ja ska äga..tack ^^ blir så glad :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg