robzter Skrivet november 17, 2012 Anmäl Share Skrivet november 17, 2012 Hej jag vart lite sugen på att bygga ihop en eller ett par av mina resinfigurer som jag haft liggande länge nu. den som jag primärt funderar på är en asuka figur sen typ 2002 eller nått. har legat i kartong hela tiden sen jag köpte den av joa. sen funderar jag på att köpa en eller 2st till fast vi får se. vad kan detta kosta att få målat av någon duktig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robzter Skrivet november 17, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2012 här är den andra jag funderar på att köpa och vill få målad och monterad :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 17, 2012 Anmäl Share Skrivet november 17, 2012 Jag vet inte vad det kan kosta att få den målad, men jag tror att bästa stället att leta efter en duktig målare som är van vid att måla på resin är att fråga efter en person i en butik som säljer warhammer eller liknande bräd/bords-spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robzter Skrivet november 17, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2012 hmm ok. får försöka hitta någon här i stockholm. hoppas dom inte är svindyra bara :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg