Miyuki Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 *känner sig lite ynklig efter zimeon's lista* ._. FFVII, FFVIII och FFIX ^__^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 FFCC FFI FFVII FFVIII FFIX FFX Det är nog dem jag spelat/äger.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 FFVII FFIII FFII FFVIII FFIX FFX FFTA Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fritzierald Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 har spelen 1, 2, 3, 4, 5, 6.. sen har man ju testat 7, 8, 9 hos kompisar.. har dock inte klarat nått av spelen.. de är svåra och lite sega efter ett tag.. men final fantasy serien är nog bland de bästa spel som gjorts.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
I_am_lennart Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 har klarat 5-9 har gjort alla side quest på 7-8 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Alla som går/gått att få tag på i svenska affärer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chop Suey Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Har alla utom ff x-2 . De ska suga säger dom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Ehm, tja, alla utom Crystal Chronicles och typ, de till Wonderswan och 11:an :P och 12:an då ^^ Men alla andra tror jag spelat? Nej just det, bara FF Legend 3 till gameboy, inget annat FF spel på gameboy.. Det måste typ.. Vara det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 FF V-X2 och FF tactics advance jag tycker att zimeon har fel, FFX är det bästa av dem. XD Men FF7 är inte långt där efter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Alla som går/gått att köpa i sverige. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 FFVI spelat inte klarat FFVII spelat och klarat (dock inte Ruby weapon) FFVIII spelat inte klarat tröttnat spela sen jag sett min storebror varva det FFIX spelat och varvat FFX spelat och varvat FFX-2 spelat och varvat (äger dock inte det tycker det är väldigt mesigt och det sämsta ff-spelet... nää det sämsta rpg spelet någonsin) FF tactics spelat lite alla ff-spel under FFVI har jag bara testat spela snabbt... hade dem dock på japanska och tyckte inte det var nåt kul då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet januari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 Äger 1,2,4,5,6,7,8,9,10 och tactics (orginal då). Har spelat igenom 4,5,6 och 10. Har spelat 7,8 och 9. Inte rört 1-2 eller tactics Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet januari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 (Tror inte jag svarat på den här än...) Äger inte men har spelat och klarat: FFIII Äger, har spelat och klarat: FFV (PSX) FFVI (PSX) Äger, har spelat men inte klarat: FFIV (PSX) FFIX (PSX) Äger inte, har spelat men inte klarat: FFI FFII FFVIII (PSX) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Jag har spelat alla som finns. Fast jag har inte varvat mer än kanske 5. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Får ta och köpa x-2 snart också... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Vilken bra idé! Du har en bättre digitalkamera än jag, det syns... Jag har dock inga som helst planer på att köpa X-2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 gör du helt rätt i Zimeon, har lånat det av en kompis och varvat det musiken är äcklig ingen Square story i den alls och 100% girl power Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 gör du helt rätt i Zimeon, har lånat det av en kompis och varvat det Som du ser ovan har jag spelat alla sen FFI. För mig personligen dog FF-serien i och med FFX. Jag spelade aldrig klart det spelet och kommer inte spela något nytt FF om det inte sker något mycket, mycket underligt (som att Squarenix gör ett FF som utspelar sig i en gullepluttfantasyvärld med figurer som är tre huvuden höga, spelet bara har ett slut, det inte finns några kort-/vattenpolo-/tamagotchi-spel inblandade, spelet inte är online och man inte får välja vad figurerna har för jobb) händer. Det är för mig tusen gånger roligare att spela om FFV än att spela FFXII. Helt enkelt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 5, 7, 8 Utav dessa skulle jag nog säga att åttan var bäst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Undrade bara hur många Final fantasy spel ni kört :D Jag har bara kört hela FF 5. Riktigt skoj(tror iaf att det var 5:an). Man kunde få jobb till gubbarna. Riktigt roligt! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 alla utom 3 hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 lirat ff4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, mystiq quest?, o nån till >_> btw.. äger du ff anthology så är det inte orginal.. *bummer*.. orginal släpptes till snes för många, många år sen i en galax långt, långt borta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 btw.. äger du ff anthology så är det inte orginal.. *bummer*.. orginal släpptes till snes för många, många år sen i en galax långt, långt borta Gäller väl även för Origins i så fall... Jag har som sagt (sett) hela tre versioner var av I och II... Famicom-originalet (fast båda på en kassett), och så Wonder Swan- och PS-remaken... känns lite off. Hm, nu fick jag lust att spela remaken till PS bara för det... de är fortfarande oöppnade. Varför finns det ingen remake på 3:an?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Varför finns det ingen remake på 3:an?! Ja, den frågan har jag ställt mig ända sen jag fick reda på att det inte skulle finnas med i eller släppas samtidigt som Origins. Jag blev faktiskt riktigt besviken på Squaresoft (trean är en av mina favoriter). Jag tänkte skriva till dem om saken men det blev inte av... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Jag har spelat alla- dock endast klarat IV och uppåt. Förutom VIII, som jag jobbar på just nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg