shiva Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 Undrade bara hur många Final fantasy spel ni kört :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 Inget alls, de verkar trista. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 Från femman och framåt. (Fast femman har jag inte klarat av än...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 Ettan, sexan och sjuan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiva Skrivet augusti 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 Har själv kört ettan,fyran,femman,sexan,nian och även Tactics , tactics advance och Crystal chronicle :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 4, 6, 7, 8, 9, X, X-2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 typ 4 st ,o men tycker dom är lite tråkiga .. allmänt segt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 Inget alls, de verkar trista. vad säger du?! du borde iaf prova dom! själv har jag spelat 6:an 7:an 9:an X X-2 CC det är dom!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 1, 2, 6, 7, Tactics Advance, Crystal Cronicles. Jag har inte tyckt särskilt mycket om något av dem, men sexan var bäst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 FF2 och FF3 är och förblir dom enda jag kommer spela. EDIT: Om jag skulle vilja skulle jag kunna spela 8 och 9 för dom ligger nere vid tv-spelet. min storebror köpte dom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet augusti 28, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2004 I, III, VI, VII, VIII, IX, X och X-2 Har dock inte orkat klara något av dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 28, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2004 Alla mellan 2:an->X-2 :D (Klarat endast 4 av dom:/ ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 28, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2004 polik Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 28, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2004 bara Kingdom Hearts :P och det är ju inte ens ff Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yume Skrivet augusti 28, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2004 Har spelat III VII VIII Tactics tror jag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet augusti 28, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2004 sexan var bäst. varför tycker du det? (ren nyfikenhet) själv tycker jag att 6:an var det tråkigaste av dom jag spelat. (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet augusti 29, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2004 1,2,4,5,6,7,8,9,X,X-2,11,Tactics Förövrigt spelar min kusin just nu 8:an på mitt Playstation. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makos Skrivet augusti 30, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2004 Hm, alla från 1 till 10. Sedan Adventure Quest (tror det hette så), Final Fantasy Adventure 1,2,3 (dom till Game Boy, osäker på namn igen), FF Tactics Advance och FF Crystal Chronicles. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 1, 2004 Anmäl Share Skrivet september 1, 2004 ettan tvåan trean fyran feman sexan sjuan åttan nian (det lättaste) tian X-2 cc tactis advance chrono cross (men inget ff spel men endo square soft) det var nog dom kommer inte påp nån mer :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Vilken kaliber det var på den frågan.. totalt onödig.. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Vilken kaliber det var på den frågan.. totalt onödig.. :| Satt och väntade på att någon skulle säga så för det verkade lite konstigt när "Hur många anime har du sett" tråden kom upp så blev den attackerad på en gång. Varför är det ingen som säger samma sak här? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Jag har kört alla men jag har bara varvat typ 3-4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Vilken kaliber det var på den frågan.. totalt onödig.. :| Satt och väntade på att någon skulle säga så för det verkade lite konstigt när "Hur många anime har du sett" tråden kom upp så blev den attackerad på en gång. Varför är det ingen som säger samma sak här? för de första.... et finns mer anime än det finns ff spel.. att ha alla ff spelär int omöjligt.. när nåt finns i mindre skala .. dvs i antalet titlar.. så blir det lättare att införskaffa alla titlarna.. sen så är det en pass känd spelserie att de flesta vet vad det är....Och att få tag tex ff I orginal yill nes.. inte enkelt. så klanka inte ner på denna tråd.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 I, II, III, IV, V, håller på med CC Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 för de första.... et finns mer anime än det finns ff spel.. att ha alla ff spelär int omöjligt.. när nåt finns i mindre skala .. dvs i antalet titlar.. så blir det lättare att införskaffa alla titlarna.. sen så är det en pass känd spelserie att de flesta vet vad det är....Och att få tag tex ff I orginal yill nes.. inte enkelt. så klanka inte ner på denna tråd.... Den här tråden handlar inte om hur många FF-spel man har, det handlar om hur många man kört.. en sån här tråd är likvärdig med: "Rubrik: Jag tycker Megaman är roligt!" "Tycker ni d?" Helt onödig tråd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg