mawariu Skrivet november 4, 2012 Anmäl Share Skrivet november 4, 2012 Hej! Jag är intresserad av att köpa blandat LB- merch! Såsom spelet,kuddar, figurer osv. (INGEN SÄRSKILD KARAKTÄR) Köpes för ett bra pris! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet november 4, 2012 Anmäl Share Skrivet november 4, 2012 Jag kan ta hem det du ser på den här sidan om det är något du är intresserad av och förutsatt att säljaren har det i lager. Skicka mig ett PM med lista på det du vill ha i så fall :3 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mawariu Skrivet maj 3, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet maj 3, 2013 Jag kan ta hem det du ser på den här sidan om det är något du är intresserad av och förutsatt att säljaren har det i lager.Skicka mig ett PM med lista på det du vill ha i så fall :3 Är lite petig men, är sakerna på den sidan äkta? (Jag är väldigt noga med att inte köpa replicor) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 3, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2013 Finns ett Little Busters-Dominion om jag inte har helt fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg