Kevin Blücker Skrivet november 2, 2012 Anmäl Share Skrivet november 2, 2012 Hejsan! har tänkt att lägga ut vilka anime serier jag har sett och skriva lite om dem till folk som vill hitta nya serier att kolla på. Detta är den första sorts lista jag har gjort så den är inte jätte bra, och hoppas att du kan engelska för det är den skriven på ;) och som sakt detta är bara part 1 så det kommer fler, säg gärna till om det finns något som jag kan göra bättre till dem nästa parterna :) kan ta en stund att ladda ner den är 154 mb stor. http://speedy.sh/6XdhN/Anime-List.rar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet november 2, 2012 Anmäl Share Skrivet november 2, 2012 154MB för lite text som du lika gärna kunde postat här (på svenska, såklart)? Jovisst... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevin Blücker Skrivet november 4, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet november 4, 2012 . 154MB för lite text som du lika gärna kunde postat här (på svenska, såklart)? Jovisst... det är inte meningen att jag skulle skriva jätte mycket om varje utan bara lite vad den handlar om, plus det är inte bara text det är bilder och musik också, och så låter det bättre på engelska tycker jag :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssen Skrivet november 7, 2012 Anmäl Share Skrivet november 7, 2012 Listan kändes väldigt liten för att vara 150 MB. Har inte läst någon än men det såg kanska bra ut. Jag tänkte nog se på Deadman Wonderland pågrund av det här. Tror du att du kan skriva upp alla andra animes som du ska skriva om? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevin Blücker Skrivet november 7, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet november 7, 2012 Listan kändes väldigt liten för att vara 150 MB. Har inte läst någon än men det såg kanska bra ut. Jag tänkte nog se på Deadman Wonderland pågrund av det här. Tror du att du kan skriva upp alla andra animes som du ska skriva om? 11 eyes a bridge to the starry skies a dark rabbit has seven lives ah! my godess air gear aishiteruze baby amagami SS angel beats ao no exorcist arakawa under the bridge asobi ni iku yo astarotte no omocha b gata h kei bakemonogatari berserk black butler bleach blood + boku wa tomodachi ga sukonai bokura ga ita campione clannad claymore code geass dance in the vampire bund deadman wonderland dearS death note demon king daimao denpa onna to seishun otoko dragon crisis eden of the east elfen lied fairy tail fortune arterial akai yakusoko freezing full metal alchemist gantz good luck! ninomiya-kun green green guilty crown hagure yuusha no estica hey listen to me girls im your father highschool of the dead hunter x hunter 2011 hyakka ryoran samurai girls ichigo 100% inu x boku SS inukami itazura na kiss junjou romantica kaichou wa maid sama kampfer karin chibi vampire kaze no stigma kimi ga nozomu eien kimikiss pure rouge kissXsis kono naka ni hitori imouto ga iru kore wa zombie desuka la cordo doro ladies vs butlers linebarrels of iron love hina lovely complex maria holic mayo chiki midori days mirai nikki my little sister can't be this cute naruto neon genesis evangelion nyan koi one piece ouran high school host club phantom requiem for the phantom please teacher princess lover REC romeo x juliet rosario + vampire school days seikon no qwaser sekaiichi hatsukoi shakugan no shana shinrei tantei yakumo so i can't play h sora no otoshimo soul eater special A strawberry panic sword art online tasogare otome x amnesia the ambitions of oda nobuna the tower of drauga the world only god knows they are my noble masters to love-ru tokko trinity blood tsukuyomi moon phase umineko na naku koro ni uraboku vampire knight vandread 1st stage we without wings in the innocent sky yoake mae yori ruriiro na yosuga no sora yu-gi-oh zero no tsukaima that's all i believe :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssen Skrivet november 7, 2012 Anmäl Share Skrivet november 7, 2012 Anime som du har glömt FLCL Sayonara Zetsubou Sensei (Hela serien) Welcome to the NHK Great Teacher Onizuka Serial Experiment Lain Azumanga Daioh Mushishi Spice And wolf Nichijou Steins;Gate Toradora Och ifall du ska ha med...... OVA Denpa Teki na Kanojo Filmer Millennium Actress Perfect Blue Paprika Memories 5 Centimeters Per Second Princess Mononoke My Neighbor Totoro The Girl Who Leapt Through Time Grave of the Fireflies Howl's Moving Castle Spirited Away Evangelion 1.0 och 2.0 End of Evangelion Jag har bara kollat på anime 10 månader så jag kan inte många bra. Men dem jag nämnde är några bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevin Blücker Skrivet november 8, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet november 8, 2012 Anime som du har glömt FLCL Sayonara Zetsubou Sensei (Hela serien) Welcome to the NHK Great Teacher Onizuka Serial Experiment Lain Azumanga Daioh Mushishi Spice And wolf Nichijou Steins;Gate Toradora Och ifall du ska ha med...... OVA Denpa Teki na Kanojo Filmer Millennium Actress Perfect Blue Paprika Memories 5 Centimeters Per Second Princess Mononoke My Neighbor Totoro The Girl Who Leapt Through Time Grave of the Fireflies Howl's Moving Castle Spirited Away Evangelion 1.0 och 2.0 End of Evangelion Jag har bara kollat på anime 10 månader så jag kan inte många bra. Men dem jag nämnde är några bra. anime som jag har glömt? jag ska skriva om vilka anime jag har sett! :P men tack för tipsen ska kolla och se om jag gillar någon av dem :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssen Skrivet november 10, 2012 Anmäl Share Skrivet november 10, 2012 Och bara så du vet, din power point kommer bli lätt över 2 GB stor. .....Jag tror inte det finns så många som vill ladda ner så mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevin Blücker Skrivet november 10, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet november 10, 2012 Och bara så du vet, din power point kommer bli lätt över 2 GB stor. .....Jag tror inte det finns så många som vill ladda ner så mycket. den är stor pga att jag har musik filer med, men kan ta bort dem till nästa gång, trodde bara det skulle bli trevligt med lite musik också! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssen Skrivet november 10, 2012 Anmäl Share Skrivet november 10, 2012 den är stor pga att jag har musik filer med, men kan ta bort dem till nästa gång, trodde bara det skulle bli trevligt med lite musik också! :) But ut dem med linkar till musiken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevin Blücker Skrivet november 11, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet november 11, 2012 But ut dem med linkar till musiken. nä jag skippar den helt enkelt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg