JewnaS Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Säljer mitt Xbox, som jag har haft i, ja hur länge kan det vara.. 3-4 månader kanske.. Inte använt mycket alls, 1 handkontroll och 2 spel följer med (Project Gotham Racing 2 och Topspin), kartong med frigolitskydd och allt sånt hänger med.. Alla instruktionsböcker är med. Allt är i nyskick enligt mig.. Köptes 2004-07-03, från och med då är det 12 månaders garanti, så garanti finns fortfarande.. Handkontroll bytt en gång (står på kvittot). Hade tänkt mig runt 1200-1300kr för hela packet.. =) Tack på förhand // Jonas Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet augusti 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Ojsan hoppsan, redan såld, efter 30 minuter för 1400 kr :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 orsak? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet augusti 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Ingen orsak.. eller om du tänker vad hans orsak var.. Han skulle köpa ett xbox i present till sitt barn, så hann han inte så, köpte han mitt =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet augusti 28, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2004 ARGH! jag som var interiserad! Superklipp juh!! aja, får hitta det på annat håll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg