SkuttyWan Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Nu har väl skolan börjat för de flesta, det har den iaf för mig. Nu första veckan har vi inte gjort annat än att sitta i ett klassrum utan uppgifter, så det har varit mycket extratid till att rita.. vilket har resulterat i det här: Jag är inget bra på vattenfärg, men kul var det iaf :P Gillar inte händerna eller deras munnar. >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Tjusigt ^^Gillar deras hår och ögon (deras munnar var lite väl små enligt mig... ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Aaaah! Häftigt! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 väldigt fina :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 väldigt tjusigt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marcus_com Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Gillar färgläggningen. Väldigt mysig. ;) Tecknarstilen i sig är även väldans mysig. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 argh, sluta vara så ûber överlägsen på vattenfärg :D Själv så blir alltid mina bilder förstörda när jag färglägger dom.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Gulliga ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet oktober 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 argh, sluta vara så ûber överlägsen på vattenfärg :deSjälv så blir alltid mina bilder förstörda när jag färglägger dem.. Haha, så über är jag då inte med vattenfärg.. Och övning ger färdighet! :) Ni ska se en av mina kompisars vattenfärgsbilder, de är.. ... Äh, han blir nog inte ledsen om jag visar en av hans bilder.. XD THAT'S what I call über with watercolours.. x_x *niger och tackar för alla fina kommentarer* :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 argh, sluta vara så ûber överlägsen på vattenfärg :deSjälv så blir alltid mina bilder förstörda när jag färglägger dem.. Haha, så über är jag då inte med vattenfärg.. Och övning ger färdighet! :) Ni skall se en av mina kompisars vattenfärgsbilder, de är.. ... Äh, han blir nog inte ledsen om jag visar en av hans bilder.. XD THAT'S what I call über with watercolours.. x_x *niger och tackar för alla fina kommentarer* :) Oj, hälsa din kompis att han målar väldigt bra ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 det va inte dåligt...ja som knappt måla en cirkel så att den blir bra.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Måla med vattenfärger är inte nåt jag personligen inte använder(just kanske för att det bara blir kladd då, och då blir det urfult)men jag måste säga att jag gillar dom där bilderna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg