Hikari no Hohenheim Skrivet augusti 28, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2009 Nu återupplivar jag denna fyra år gamla tråd med nyheten om att volym 12 av DNAngel har släppts på engelska, och vol. 13 är på väg. Om jag inte minns fel var det mer än tre år sedan del 11 kom ut; är det någon som har insajder-info om hur det ligger till med den svenska utgåvan? Mitt tycke för serien har minskat ordentligt, men det vore ändå roligt att få läsa vidare efter alla denna tid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaitoKidGirl14122 Skrivet mars 1, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2012 DN ANGEL mangan är faktiskt ganska bra. Men Animen suger rätt hårt. Se den inte. Hur kommer det sej att Animen suger? (säger hon som har hela animen på skiva) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fullmetal<3inuyasha Skrivet juli 1, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2012 Älskar den Älskar den Hatar Animen där emot Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg