jagvillha Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Jo jag ska skaffa den snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 11, 2004 Anmäl Share Skrivet september 11, 2004 Jo jag ska skaffa den snart. finns den ute? får köpa den då fast den butiken ja köper manga från kommer de typ 2 veckor senare :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Jodå sexan är ute, sjuan kommer ut den 24de oktober. Själv har jag fyra nummer.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zillaza Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 :D jag älskar D.N Angel!!!! jag har till sjuan!!! nån som har flera?? Ni kan väl bäteta hur ni gör för att få över 6!!!! Alla olika pöesonligheter men alla gillar D.N Angel!! :D :) :( :O :S B) XD >:( :P >:( >:D ;) (!) (?) :idea: (->) :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 :D jag älskar D.N Angel!!!! jag har till sjuan!!! nån som har flera?? Ni kan väl bäteta hur ni gör för att få över 6!!!! Alla olika pöesonligheter men alla gillar D.N Angel!! :D :) :( :O :S B) XD >:( :P >:( >:D ;) (!) (?) :idea: (->) :| Oj, snälla någon. Kan någon moderator rensa denna tråd kanske? Börjar bli överdrivet sur på alla dessa småbarn som inte kan beté sig i forum. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 :D jag älskar D.N Angel!!!!jag har till sjuan!!! nån som har flera?? Jag har till tian! Men jag fuskar... jag köper dem från Japan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 finns de mer än 6 böcker på engelska? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 finns de mer än 6 böcker på engelska? Nä. Den enda utgivning som ligger före Sverige är den tyska, om jag förstått det rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Nä. Den enda utgivning som ligger före Sverige är den tyska, om jag förstått det rätt. hmm..kånstigt, översätter inte tyskland från england? då borde väl england ligga före tyskland? lr har ja fel :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 tja, animen är ju bättre, men mangan är helt okej.. måste köpa 6:an :P Nä. Den enda utgivning som ligger före Sverige är den tyska, om jag förstått det rätt. hmm..kånstigt, översätter inte tyskland från england? då borde väl england ligga före tyskland? lr har ja fel :S Ja, du har extremt fel... De översätter från den japanska... England er inte ut så mycket manga vad jag vet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Det är lätt att tro att USA ligger före alla i mangautgivning, men det stämmer inte. För inte så länge sedan låg de långt efter Frankrike och Italien, till exempel. Nu tror jag att USA ligger före i ren och skär mängd, men det finns många mangor där USA ligger klart efter. Please Save My Earth är mig veterligen utgiven i sin helhet i Frankrike, och hela Berserk finns på Italienska. Och Sverige ligger långt före USA i utgivningen av One Piece och DNAngel. Däremot är tyskarna alltid före oss, eftersom svensk pocketutgivning huvudsakligen inspirerats av tyskarna. Vi är dessutom före USA när det gäller Mästerdetektiven Conan, men där har vi också tagit efter Tyskland. Det svenskarna är ensamma om är Skrotbilsdagboken och Puppet Revolution. Snart kommer vi även som första västerlänningar få kortiskomedier av Hiroaki Samura (han som gjorde Blade of the Immortal). Manga Mania är den enda tidningen idag där allt material kommer direkt från Japan (har ni sett hur snyggt trycket är i Love Hina, till exempel?), så man får hoppas att det är lukrativt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Manga Mania är den enda tidningen idag där allt material kommer direkt från Japan I hela världen menar du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 I hela världen menar du? Nej, jag menar Sverige, förstås. Om materialet från vår Shonen Jump kommer från USA så måste ju de ta materialet någonstans ifrån. Klart att _någon_ tar materialet direkt från Japan. Men i Sverige är det bara Manga Mania som gör det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 Så.. shonen jump tar fr¨n tyskland eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Tycker själv att DN angel inte håller samma klass som dom andra svenska mangor. Den är inte alls komisk och tråkig handling. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Tycker själv att DN angel inte håller samma klass som dom andra svenska mangor. Den är inte alls komisk och tråkig handling. alla har sin egen smak, men ja anser att den är för äldre människor. i allafall i tonåren. Testa igen att läsa den om nåra år Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
~- Alucard -~ Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Hmm... DN Angel. Tjaaa... vad ska man säga, den är inte speciellt bra, eftersom jag gillar lite action i vardagen, men den kanske passar för gammla personer som annars skulle få en hjärtattack av manga med lite krydda i... men vad vet jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Den är ju huvudsakligen en flickmanga. Bok 11 kom just ut i Japan, så om några månader kommer nog den på svenska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Oj, så det är en serie som kommit ikapp japanska utgåvan? Det var inte illa. Jag trodde den var typ... klar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Den är väl planerad att sluta vid volym 13 om jag inte misminner mig? Om jag har fel får nån rätta mig ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Det påstås så i alla fall. Men veta säkert iförväg är det sällan man kan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet augusti 29, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2005 jag tycker dn angel är rätt okej, lite för romantiskt för mig men den är väldigt bra ändå. Har lite svårt att hänga med ibland. Har kommit till del 7, just nu är den som bäst!! "Tidens sekundvisare!!" :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet augusti 29, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2005 Enligt mig är den inte alls bra. Har inte riktigt fattat vad det är som gör den så bra som alla säger. Det kanske är en manga för yngre? :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 29, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2005 Knappast. Asuka är en tidning med målgruppen flickor i 16-årsåldern. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moriquende Skrivet september 4, 2005 Anmäl Share Skrivet september 4, 2005 Jag tycker att den är jätte bra. Niwa Disuke :3 Mangan är mycket bättre än animen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg