Moberg Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 hur många är det som läser dnangel som är släppt av bonniercarlsen? jag har fastnat för den totalt :) mycket bra och trevlig serie. det enda jobbiga är väl det väldigt långsamma release tempot. men men, man kan inte få allt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 njaaa... :S har bara läst första, gillar inte riktigt sådana där happy-happy serier...men den är ju snyggt ritad och storyn är ....nja hyffsad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 man ska inte döma en manga efter första volymen :P (kommer från mig som dömde naruto efter första avsnittet, men ändå!) det är en manga som jag känner på mig kommer utvecklas en hel del i sinom tid. den har ju redan förändrats en hel del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 jaså? då kanske jag ska köpa fler pockets i så fall... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Mousy Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 jag älskar DNAngel! en av de bästa mangaserier jag läst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamira-chan Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 jag tycker det är bra att sverige sattsade lite på en shoujo-aktig manga för en gångs skull. Jag älskar den serien ^^ Den är så söt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Hmm ska se om jag kan få tag i första volymen nere i stan :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 DN ANGEL mangan är faktiskt ganska bra. Men Animen suger rätt hårt. Se den inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord_Ryu Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Jag har läst alla D.N.Angel som kommit ut och gillar serien skarpt. Den är rolig allvarlig och är vansinnigt lätt att fastna i. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duke_Dark Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Jag har hela serien som har kommit till svergie och jag ska beställa hela film sätet på dvd om en månad. >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Jag gillar den jag med. Har dock inte köpt volym tre ännu, får göra det senare idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga kid of Sweden Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 DNAngel är mycket bra. Gillar dom snygga omslagen ^^ Man blir glad av dom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenocloud Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Hittills så tycker jag den är hyffsad... Den är snygg ritad men jag gillar inte handlingen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Jag köpte första boken, men fastnade aldrig så rejält för den. Det är den enda mangan jag inte köper just nu som ges ut på svenska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Nästa månad när jag får pengar ska jag se om jag kan hitta första volymen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jag köpte första boken, men fastnade aldrig så rejält för den. Det är den enda mangan jag inte köper just nu som ges ut på svenska. Köper den inte heller. Lånar den av kompisar och läser. Det är nog den sämsta mangan som getts ut på svenska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolrath Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Nja sämsta kan "jag" inte hålla med om presis. Men den är inte den bästa jag har läst. Samma som dig Freytag jag köper inte mangor jag lånar av en kompis, förutom Manga Mania. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Det är ju kul att köpa mangor :D Ska dock beställa lite anime nästa månad.. Noir Collectors Edition box med tshirt och så.. Men nog med det! Är den verkligen så dålig? D-N-Angel är ju en flickmanga så det kanske inte är så konstigt att de flesta killar jag mött inte gillar den men många tjejer gillar den :P Jag ska göra ett försök och köpa första volymen iaf :) Kanske är bra vad vet jag :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Nja sämsta kan "jag" inte hålla med om presis. Men den är inte den bästa jag har läst. Samma som dig Freytag jag köper inte mangor jag lånar av en kompis, förutom Manga Mania. Det finns inga sämre som är släppta på svenska. Tycker i alla fall inte jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smygandebenke Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Ska försöka låna de volymer som kommit ut i Sverige av en kompis men jag vill inte köpa manga som man läser ut på en halvtimme för ca 50kr... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chika Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Jag ÄLSKAR DNAngel :D Det är en av mina favoriter :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Ska försöka låna de volymer som kommit ut i Sverige av en kompis men jag vill inte köpa manga som man läser ut på en halvtimme för ca 50kr... vänta lite... du vill inte lägga ut 50 spänn? När jag började läsa manga när jag var 11 så fanns det BARA engelsk översatt manga som man kunde köpa. Min första Ranma½ manga kostade nästan intil 300 kronor på SF Bokhandeln. Men jag ville ha boken... fastän jag inte visste om jag skulle gilla den eller inte, och idag är det min favorit serie. Du borde vara glad att det FINNS svensk översatt manga nu som e bra mycket billigare tycker jag. Gå och köp den, pojk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^^ Living Dead ^^ Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 DNAngel är kul ja. Den ger omväxling från de andra actionorienterade seriena. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yaisu Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 DNAngel känns som ett ulligt, rosa moln som hänger ovanför mitt huvud i en silvertråd. Då och då susar det ner i håret på mig och rufsar runt lite tills jag börjar skratta. Sen flyger det upp igen! Wee! ... alltså.. jag måste be om ursäkt, men jag *får* verkligen inte skriva nåt annat än det där, haha! Translation: Jo, DNAngel är mys. Moberg! Skicka mina böcker nån gång, jag blir galen! *bling bling* Yaisu --> *urpsykad* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xu Huang Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Saehara är B) . Han är en såndär som bara dyker upp nånstans utan att man fattar varifrån. (t.ex. busksnår, bakom parkbänkar, etc...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg