Ryssen Skrivet september 26, 2012 Anmäl Share Skrivet september 26, 2012 Titeln säger allt. Vad äger ni för mangos, animues, visual novels, Figurer etc etc. Skriv ner dem eller linka en bild. Båda går bra. Ifall ni tycker att ni äger för mycket så skriv in dem ni är mest stolt över. Jag äger Welcome to the NHK (anime) alla skivor utom den sista. Ett svenskt volume över Naruto och 2 volumer av Yotsuba&! Inte ett stort fan över svensk översättning men det var det som fanns. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 26, 2012 Anmäl Share Skrivet september 26, 2012 Ifall ni tycker att ni äger för mycket så skriv in dem ni är mest stolt över. Vadå "för mycket"! Höjdpunkten i min samling är nog End of Evangelion-boxen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssen Skrivet september 26, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet september 26, 2012 Vadå "för mycket"! Höjdpunkten i min samling är nog End of Evangelion-boxen. Är det inte en som snart har 1000 mangas? Det är för mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 26, 2012 Anmäl Share Skrivet september 26, 2012 Är det inte en som snart har 1000 mangas? Det är för mycket. 2000, och det är inte för mycket ;) 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet september 26, 2012 Anmäl Share Skrivet september 26, 2012 äger en hel del gör jag orka inte skriva så jag lägger upp bilder iställe. Tyvär kan jag inte vissa mina doujinshi här =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet september 27, 2012 Anmäl Share Skrivet september 27, 2012 Orkar inte ta någon bild då min mangasamling på c:a 350 böcker är spridda över hela huset, läser nämligen överallt. Animesamlingen är ganska blygsam, 10 filmer och 22 boxar. Det jag är gladast över är alltid mina senaste köp, så för tillfället är det Dance in the Vampire bund-boxen(både dvd och bluray i samma box) samt de sex första böckerna av Afterschool Charisma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet september 28, 2012 Anmäl Share Skrivet september 28, 2012 Det känns nästan lite lustigt att kolla igenom all manga jag äger; mycket av det köpte jag på impuls i en tid då jag tyckte allt från Japan var värt att äga. Andra var serier som jag tyckte mycket om, men där andra serier prioriterades högre. Tydligen köpte jag så mycket som 12 volymer av Prince of Tennis, och 4 volymer av Ouran High School Host Club. För att inte tala om Jag-Kommer-Nog-Inte-Gilla-Men-Jag-Köpter-I-Alla-Fall-köpen, som första omnibusen av Ai Yori Aoshi, eller första volymen av .hack//G.U. En del av mig vill inte tänka på hur mycket pengar jag lade ner på manga, men jag ångrar inget. Enligt mina beräkningar har jag någonstans runt 380 volymer manga av blandade språk. I samma veva kan jag passa på att länka till . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mobango420 Skrivet november 27, 2013 Anmäl Share Skrivet november 27, 2013 ag äger Welcome to the NHK (anime) alla skivor utom den sista. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet november 27, 2013 Anmäl Share Skrivet november 27, 2013 Har en brokig, ofokuserad samling; inte nödvändigtvis särskilt storslagen.. mycket skamlös yaoi. En god portion av mina stoltaste inköp inkluderar Night on the galactic railroad (1985), Wild Zero (1999), Tetsuo the ironman (1989) /body hammer (1992) /bullet man (2009), Saikano (manga + DVD box) samt en trasig (köpt begagnad på konvent för många år sedan räddad) Zodd the Immortal figur från Berserk. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadfriend Skrivet december 10, 2013 Anmäl Share Skrivet december 10, 2013 Jag har ett par volymer av Sanctuary, One Piece, Berserk, Dragonball och diversa andra löstitlar och av någon anledning en Senjougahara-figurin. Inget fancy. Önskar att jag ägde lite mer saker men har ingenstans att förvara det lilla jag har så förmodligen ingen bra idé. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet januari 8, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2014 bokhyllan med en hel del blandad manga med mera, samt mitt senaste inköp från sf bokhandeln. Borde verkligen sätta mig och sortera allt någon dag. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet januari 15, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2014 hmmm just nu i rummet har jag ( fattar inte hur man infogar bilder( e trött orkar inte lista ut)) på sängen: dewott oshawott umbron espeon starly mokona gaara L i hyllan har jag bland annat: death note ( låtsas boken ) L change the world another note bb case los angeles inuyasha fruit basked fushigi yugi trinity blood saiunkoku monogatari demon sacred the queen's knight chobits card captor sakura sugar sugar rune kill me kiss me snow drop vampire hunter d blood+ the third vampire game wild ones rasetsu no hana kamikaze kaitou jeanne time stranger kyoko kitchen princess faktabok om inuyasha faktabok om death note faktabok om pokemon white and black saiunkoku monogatari art book vampire doll fushigi yugi genbu kaiden skip beat karen first love ...... orkar inge me X'D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
savepoint Skrivet juli 9, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2014 Hur mycket och ofta brukar folk handla anime/manga -relaterade saker? Lite nyfiken. Jag försöker ha som regel att köpa en blu-ray i månaden. Även om jag sällan kollar på de skivorna som jag har köpt så vill jag iaf stödja industrin i den mån jag kan. Även om det inte är en serie, så kan man få tag i en film runt hundralappen. Vilket jag anser att jag kan offra med tanke på hur många timmar som läggs ner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karja Skrivet juli 10, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2014 Jag äger hela den svenska utgåvan av Dragon Ball och Shounen Jump. Jag har även de fyra första volymerna av One Piece och den första volymen av en manwha som heter Kill me, Kiss me, har för mig jag fick den av min syster när hon fick med den i någon tidning eller något (hon är inte alls intresserad av anime eller manga). Jag är också ganska säker på att jag äger Yu-Gi-Oh filmen. Jag vet att jag kommer köpa de nummer som har släppts till Watamote som en födelsedagspresent till mig själv haha. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet augusti 14, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2015 Manga: Naruto volym 1/38 (Svenska) Naruto volym 39/44 (Engelska) One Piece volym 1/6 (Svenska) Attack on Titan volym 1/4 (Engelska) Death Note Black Editon 1/6 complete (Engelska) Fullmetal Alchemist 1/14 (Svenska) Btooom 1/4 (Engelska) Anime: Naruto Original Uncut Box Set volyme 1/4 Attack on Titan Part one Death Note 1/3 complete serie Elfen Lied complete serie Hunter X Hunter 1 och 2 Silver Fang complete first season Sword Art Online 1/4 complete first season Gungrave 1/7 complete serie Det är väl detta jag äger i nuläge, men planerar att utöka min samling ytterligare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet augusti 14, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2015 Har en blygsam samling på 59 st, om inte min matte svikit mig. Äger 5 nr. av Shoujo Stars, (som kanske inte säknas men piss off) 5 volymer av Oh! My Goddess. 26 volymer Skip Beat. 8 Volymer av Legend. (Koreansk Fushigi Yugi rip-off) 2/2 Beast Master. 3 Ballad of a Shinigami. 2 Dragon Ball. 1 Kick off. 1 Sayonara September 3/3 Vampire Kisses *cringe* 3 Fushigi Yugi I animeväg har jag Serial Experiments Lain, Cowboy Bebop, AKIRA, Evangleion 1.0 You are (not) Alone, En liten del av Kill La Kill boxen(sista episoderna) och Kikis Expressbud. Planen är att skaffa ett extrajobb så jag kan köpa meeeeeer~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 14, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2015 Här är ett kalkylark (ods) med all min manga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet augusti 21, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2015 Finns det någon bra sida där man kan lägga in vad man äger, typ animeplanet fast med en möjlighet att lista sitt ägande? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaran Skrivet februari 27, 2018 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2018 Hmm.. är det någon idé att skriva något i en tråd där det inte har hänt något sen 2015? Antar att framtiden får utvisa :). Jag tror att jag har kring 200 volymer manga med ambitionen att utöka den, och det är vid det här laget en ganska brokig samling med allt från shonen-ai till lite olika manwhas. Med tanke på att de är utspridda här hemma kommer en lista över de jag kommer ihåg i nuläget, och nästan ingen jag äger är komplett utan jag jobbar på det. Långsamt xD. Hursomhelst, listan över några jag har i nuläget och kommer ihåg bara sådär: - Archlord - Berserk - Blade of the Immortal - Dragonball - Naruto - Magic Knight Rayearth - One Piece - Tail of the Moon - Tokyo Babylon - Warcraft Sunwell Trilogy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg