Ryssen Skrivet september 26, 2012 Anmäl Share Skrivet september 26, 2012 According to the cover note of Tsukimonogatari (the 13th volume of the Mongatari series), a preview of TV anime "Nekomonogatari (Black)" was announced to be held on December 29th. Nekomonogatari (Black) features Hanekawa Tsubasa and is about a case that occurred between Kizumonogatari and Bakemonogatari. Related topic: Shaft To Animate All the Monogatari Series of Nisio Isin Här är en link till thread:en. http://myanimelist.net/forum/?topicid=496599 Och /a/ https://boards.4chan.org/a/res/72102174 På baksida av Tsukimonogatari (13:de noveln i Monogatari serien) så står det att det kommer ut en förhandsvisning (preview) på Nekomonogatari (Black) den 29:de december. Är det bara jag som är taggad över det här och Kizomonogatari, som kommer (förhoppningsvis) nästa år. Det skulle vara najs ifall någon mod/admin kunde flytta det här till "Nyheter". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet september 27, 2012 Anmäl Share Skrivet september 27, 2012 Som forumets officielle Akiyuki Shimbô-hatare är jag inte ett dugg taggad. Det vore dock rätt spännande att se en annan regissör och studio ta tag i en av Nishios historier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssen Skrivet september 27, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2012 Som forumets officielle Akiyuki Shimbô-hatare är jag inte ett dugg taggad. Det vore dock rätt spännande att se en annan regissör och studio ta tag i en av Nishios historier. Jag antar att Akiyuki Shimbô gjorde serien. Aldrig hört namnet förut.. Men varför hatar du honom och hans stil? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet september 27, 2012 Anmäl Share Skrivet september 27, 2012 Hatar Shimbô för att han alltid ska gå till överdrift. Han saknar stilkänsla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssen Skrivet september 27, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2012 Hatar Shimbô för att han alltid ska gå till överdrift. Han saknar stilkänsla. Det är en av sakerna jag äns kollar på anime i huvudtaget. Du kommer aldrig se någon överdriva så mycket som dom gör i anime. Inte i film och inte i verkligheten. Sen finns det också lugna animes, såsom t e.x. 5 Centimeters Per Second. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet september 29, 2012 Anmäl Share Skrivet september 29, 2012 Som en som älskar Monogatari-serierna så är jag någorlunda taggad. Känns onödigt att bli för upphetsade nu när nya iterationer inte kommer förrän nästa år, men nog är jag förväntansfull. Även om de har ganska lite faktiskt animation så är det få annan anime som är lika visuellt intressant och kul att titta på som Monogatari. Jag är dock lite nyfiken på hur filmen kommer att se ut. Filmer har väl vanligtvis en mycket större budget än tv-serier. Kanske blir det ännu mera överdrivet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssen Skrivet december 15, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet december 15, 2012 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=f8kxhTSUduY Den kommer ut 31 December i ett två timmar avsnitt. http://myanimelist.net/anime/15689/Nekomonogatari:_Kuro Enligt MAL som kommer det vara totalt 4 avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Venoz Skrivet december 15, 2012 Anmäl Share Skrivet december 15, 2012 Du är långtifrån ensam, Ryssen! Jag värmde mig upp till Katanagatari, och Bakemonogatari var helt suverän. Jag hoppas Nekomonogatari är lika bra som jag förväntar mig att den är. Förhandstitten var lovande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssen Skrivet januari 3, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet januari 3, 2013 Såg på hela serien i går. Inte lika bra som Bake men fortfarande väldigt bra. Monogatari Second Season preview kom ut på ny år också. Den ska komma ut senare i år tillsammans med Kizumonogatari. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg