Sceleris Skrivet februari 3, 2017 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2017 Nu fick jag äntligen se Arrival. Jag hade hoppats på något som Contact (1997)... och det fick jag! Fascinerande vetenskapligt med en rörande djupt human ådra. 8/10. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 5, 2017 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2017 Under 2016 hörde jag folk säga gott om Kubo and the Two Strings som ny animerad film. När jag såg den blev jag inte så imponerad som jag hade väntat mig. Jag gillade första akten där vi får lära känna Kubo och situationen han och hans mamma lever i, men efter det blev handlingen fruktansvärt enkel och linjär. Jag tyckte inte det var så spännande. Men om den var något så var det vacker. 3d-animation som ser ut som leranimation. Väldigt bra användning av färger och ljus. Jag önskar bara att handlingen var lite mer komplicerad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 5, 2017 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2017 3d-animation som ser ut som leranimation. Det är ju (delvis) stop-motion, om du [trodde att hela filmen var 3DCG]. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Truly Skrivet februari 5, 2017 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2017 Kubo var riktigt bra, gillade inte riktigt slutet men allt annat var riktigt nice. Hade inte hört nått om den när jag såg den förut och var sjukt imponerad av animationen. I credits får man också se när dom bygger på skelett bossen, kanske den bästa scenen i filmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg