Ryssen Skrivet september 21, 2012 Anmäl Share Skrivet september 21, 2012 (redigerade) Hoppas ni förstår engelska. Ryu Yamada is a second year student at Suzaku High. Ryu is always late for school, naps in class and gets abysmal grades. His life is a dead bore. The beautiful Urara Shiraishi, on the other hand, is Suzaku High's brightest student. One day, without explanation, their bodies are swapped! Ryu ends up in Urara's body, and Urara in Ryu's. Ifall ni är intresserad... [piratsajtlänk borttagen] Tags: Komedi, Gender Bender, Romantik, Skol-liv, Shounen, Super naturligt. Jag börja läs den igår och JAG ÄLSKAR DEN. Bra artwork, en intressant story med några roliga scener. Inb4 Min svenska suger. Redigerad september 21, 2012 av Sceleris Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 21, 2012 Anmäl Share Skrivet september 21, 2012 Aha, det är senaste serien av Yoshikawa som gjorde Yankee-kun to Megane-chan! Då måste jag nog kolla in den, för YanMega är en skön serie... fast det är förvisso till stor del tack vare en lysande piratöversättning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 3, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2013 Nu har jag läst ikapp. Ganska lik YanMega, med dess roliga, småknasiga stil, om än det känns som att Yoshikawa går i gamla spår lite med denna nya serie. En animeversion hade varit kul att se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet januari 4, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2013 Jag började också läsa denna häromdagen. Efter att ha läst de två första kapitlen tycker jag det verkar kunna bli en rätt så underhållande serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 24, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2013 En animeversion hade varit kul att se. Är väl bara animerad reklam för mangan, men ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 22, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2014 Ja, nä, nu börjar det kännas som att serien har passerat sitt bäst-före-datum. Kapitel 90-94 Spoiler Häxkonsterna är undanstökade för gott(?), Yamada och Shiraishi är ihop, kompisen vann elevrådsordförandeposten, slutet gott allting gott... men varför slutar det inte? Nu har det istället gått över till något slags Yankee-kun-tjafs, och det känns bara påklistrat. Buu! Gör en ny serie istället, Yoshikawa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 1, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2014 Mangatecknaren skriver på Twitter: "Something happens by 1 million reproduction breakthrough!!!!!!??" med vilket hon menar att något kommer att hända när när Youtube-videon fått en miljon visningar. (I skrivande stund: 819 776 visningar.) Detta tolkar givetvis många som att det är en faktisk anime på gång! Med tanke på mangan så hade det inte varit så konstigt. Mangan känns artificiellt förlängd, som att den redan borde ha slutat, så det kanske var så att den skulle ha slutat, men när det kom ett animebud så fick den fortsätta – för eftersom anime mestadels är reklam för originalet så måste det ju finnas ett pågående original att sälja. (Åsså känns den snuskigare nu. S-sellout-Miki!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 12, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2014 De fick ihop en miljon visningar till slut -- tack vare några bekanta ansikten... Det utlovas därför en OAD, alltså ett kort avsnitt som kommer säljas som bonus till någon kommande mangavolym. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 15, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2014 Ameh! De har just utannonserat att de kommer att göra en till OAD som kommer att säljas med volym 17 i maj 2015. Alltså, serien ska fortsätta åtminstone ett år till. 50 kapitel till. När serien redan borde ha slutat ett tjugotal kapitel sedan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg