Tomtebo Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Okej. Denna bild gjorde jag igår kväll. tog ca 2 timmar eller nått. började smått göra sm kullar som jag tänkte göra nått med.. men till slut så slutade det med att det såg ut som japan eller nått sånt.. så det va bara måla vidare på den iden.. Jag suger verkligen på göra såna där träd som jag har målat, tyckte det skulle va mer än bara kullar på bilden. aja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Japan is piiiink! ;) Skön bild, men det saknas något... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 jaså som vad ,P ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 En samuraj i mitten som hotfullt viftar med sitt svärd... Det är vad som saknas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg