liss Skrivet september 19, 2012 Anmäl Share Skrivet september 19, 2012 Någon som säljer sin Confusion biljett? Hann inte köpa en :'( Ifall ni har en mejla mig; tack :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filmcell Skrivet september 19, 2012 Anmäl Share Skrivet september 19, 2012 Är inte biljetterna personliga så att man kan inte sälja de vidare? Jag har för mig att det stog på deras hemsida.Men jag vet inte exakt. Om jag har fel så är jag upp för att köpa biljetter till conet. JAg och en kompis ville gå men vi var lite sena med att beställa:-( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jozssan Skrivet september 19, 2012 Anmäl Share Skrivet september 19, 2012 Jag ville oxå köpa men hann inte , fast jag tror Filmcell har rätt angående att de ä personliga, men jag vet inte trots allt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet september 19, 2012 Anmäl Share Skrivet september 19, 2012 Dom har en FAQ där man skriver följande: Kan jag beställa eller hämta ut en biljett åt min kompis? Svar: Nej. Biljetten är personlig och kan endast hämtas ut enligt de anvisningar som finns under biljettinformationen. Fast samtidigt skriver man följande under Köpvillkor: Vidareförsäljning En biljett får överlåtas eller säljas vidare till annan person, dock ej till högre pris än inköpspris. Om vi upptäcker någon som bedriver andrahandsförsäljning med högre priser än inköpspriset kommer vi beslagta de biljetterna. För att hjälpa oss säkerställa att biljettpriserna hålls på de utsatta nivåerna ber vi er rapportera alla fall av otillåten andrahandsförsäljning till info@confusion.nu. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jozssan Skrivet oktober 9, 2012 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2012 Då kan väl jag också skriva att jag är i desperat behov utav Confusion biljett!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg