Sceleris Skrivet mars 30, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2014 Låter det här bekant för någon annan än mig? 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 24, 2014 Anmäl Share Skrivet september 24, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet september 30, 2015 Anmäl Share Skrivet september 30, 2015 Råkade av en slump börja se denhär. Vips så har man plöjt igenom 7 avsnitt på raken. Jag hade väl inga direkta förväntningar alls på serien, men jag blev snabbt påminnd om hur svag jag är för denhär, rätt banala och förutsägbara genren. Alltihop är så härligt naivt och tonnårs-förutsägbart. Men jag vågar ändå itne läsa nått i tråden innan jag sett klart. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet september 22, 2016 Anmäl Share Skrivet september 22, 2016 Råkade av en slump börja se denhär. Vips så har man plöjt igenom 7 avsnitt på raken. Jag hade väl inga direkta förväntningar alls på serien, men jag blev snabbt påminnd om hur svag jag är för denhär, rätt banala och förutsägbara genren. Alltihop är så härligt naivt och tonnårs-förutsägbart. Men jag vågar ändå itne läsa nått i tråden innan jag sett klart. :P Efter att ha spytt en del galla på irc, över seriens snedsteg och ruskigt dåliga hantering av karaktärer, måste jag ändå säga att den bättrar sig något på slutet. Synd bara att det var ett så långt parti där i mitten som var så pass mediokert. Det krävdes rent av en spoiler för att jag skulle ta tag i att se klart serien. Början: Riktigt bra. Mitten: meh. Slutet: helt ok ändå, även om det skulle kunna sägas vara billiga knep för att beröra tittaren. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg