Nipprig Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 Undrar bara 2 saker om Hunter X Hunter och Fullmetal Alchemist. Finns det bara HxH TV 1-62 OVA 1 1-8 OVA 2 1-8 och OVA 3 1-12. Finns det inga fler? Oxå samma sak på FMA. Finns det bara 44 avsnitt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 PÅ HxH. Nej det finns inga fler vad jag vet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 FMA kommer att vara 52 avsnitt när den blir klar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 och OVA 3 1-12. Finns det inga fler? Den är på 14 Avsnitt men de 2 sista är inte ute än. Bara att vänta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Mmm och det finns mycket mer manga material att använda sig av så du kan ta det lungt. HxH kommer det komma mer av. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuFFy Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 Säker på att det kommer mer HxH? Låter bra i sånna fall :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet augusti 28, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2004 Ja, det kommer mer HxH. Det har snackats mkt fram och tillbaka om att tecknaren skulle vara sjuk osv, därför fördröjningarna, men jag tror det är ganska mytomspunnet. Det bör komma mer efter GI final också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 Jo för det verkar väldigt konstigt nu om de skulle kunna avsluta serien på 2 avsnitt... Otur bara att den blir sämre o sämre med tiden och inte kunde hålla samma kvalité som i början genom hela =/... Plus att det ska ju komma en Hagane no Renkinjutsushi film ^^ Den ska komma sommaren 2005 om allt går som de ska =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 Jag håller med att serien har tappat lite, men den får mig fortfarande att sitta som klistrad. Vi får se hur den utvecklar sig. Jo, den filmen ser nog de flesta fram emot. Högklassserie med stort H. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 Japp precis... Det var väldigt länge sen det senaste ansittet på G I Final kom nu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 Det har snackats mkt fram och tillbaka om att tecknaren skulle vara sjuk osv, därför fördröjningarna, men jag tror det är ganska mytomspunnet. Nånting är det iaf, annars hade nog mangan inte haft ett så långsamt utgivningstempo som den trots allt har. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 Nånting är det iaf, annars hade nog mangan inte haft ett så långsamt utgivningstempo som den trots allt har. Jo, precis. Därför utesluter jag ingenting. Men jag skulle gärna vilja veta med större sannolikhet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Av FMA kommer det att bli 52 avsnitt. Varför tror du bara att det var 44? *nyfiken* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg