Diddi Skrivet augusti 11, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2012 Hej! Hittade ingen tråd här i forumet, sökte även. Tänkte jag skulle skapa en League of legends tråd iallafall. Här tänkte jag att man kunde posta videos, streams, länkar eller bara allmänt snacka om spelet! Har själv spelat i ca 3 år, så fråga gärna ifall det är något ni undrar om :D Har förövrigt moddat mitt LoL och ändrat voiceovers till alla karaktärer så de nu använder de Koreanska filerna. Hittade inga Japanska ljudfiler, tvivlar också att Riot kommer skapa några. Have fun! (Ifall ni spelat spelet länge kan ni säkert identifiera min avatar.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tecin Skrivet augusti 11, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2012 Roligt att ha en LoL spelare här, Vilken region spelar du på? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diddi Skrivet augusti 11, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2012 West, har mitt main där och 2 smurfar. Ligger även med ett smurf på East och ett på NA tror jag. Kör även på PBE då och då för att testa patcherna först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet augusti 12, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2012 Har main på NA, och smurfs som jag knappt har spelat på de andra, inte för att jag spelar mycket ändå. xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet augusti 12, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2012 Spelar i omgångar ohälsosamt mycket LoL, tappar suget när det går åt helvete med lag i Rankat dock. Senaste tiden har det blivit sjukt mkt ARAM på proving grounds. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet augusti 13, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2012 Ahri! Har mitt main på EUNE och streamar även ibland när jag spelar. Adda: BlessingOfSol (EUNE) Stream: http://sv.twitch.tv/soleher (följ mig <3) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diddi Skrivet augusti 13, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2012 Kan adda dig, visst. Har bara low lvl accs på NE dock. Kvittar visserligen då en Brand köper Wit's End lol. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet augusti 13, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2012 Klipp från streamen igår: 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TouhouLover Skrivet augusti 17, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2012 Jag spelar också League Of Legends ^^ Har två konton, ett på West, och ett på Nordic and East ^^ NE: Gravemindzz (Kan vara zzGravemindzz) West: PersLingon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diddi Skrivet september 4, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet september 4, 2012 Är det bara jag som tappat suget för Lol efter Gw2? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet september 5, 2012 Anmäl Share Skrivet september 5, 2012 Är det bara jag som tappat suget för Lol efter Gw2? Nej, spelar i princip bara GW 2 och Diablo 3 just nu. Blir inte mycket LoL. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diddi Skrivet september 5, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet september 5, 2012 RQ ett game nyss, gg. - "Enough is enough!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg