TouhouLover Skrivet augusti 5, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2012 Hej! Vet någon här vart man kan få tag i Posters och ''främst'' Anime (Vet at det inte finns nå officiell anime men små fan project man kan köpa) från den populära spelserien Touhou? Har letat länge och hittat lite här och där (Främst från Ebay) Hade verkligen uppskattat era svar, tankar och förslah ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet augusti 6, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2012 ha stort sett bara hentai video med dem =P men jag tro inte den där är så specielt billig eftersom det är touhou figurerna är rå dyra =S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TouhouLover Skrivet augusti 9, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2012 Ja, det duger också bra ^.~) b Where can I find'em? Tja, det har du då rätt i =S Väldigt svårt att få tag i dom där DVD'sen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 10, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2012 Finns det officiella Tōhō-figurer, då, eller säger den där Zun nej till sånt också? (Eller vänta, kom det inte en Cirno-figma?) Om det finns, så kan du ju kolla på butikerna som vi länkar i Var inhandlar jag merchandise?-tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TouhouLover Skrivet augusti 10, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2012 Jag tror att det kan finnas...ska kolla upp det nu ^^ Tack för hjälpen förresten, skall kolla igenom dom där listan tills jag hittar något ^.~) b Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet augusti 11, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2012 Detta är dom officiella figurerna som jag känner till, med en blanding av Phat och max factory och troligen good smile company; http://www.goodsmile... Project/1.html (orkar inte göra någon fancy länk) varav anime så vad jag vet har det bara släppts på t.ex. comiket, varav det finns [media=] [/media] Och lite annat, men allt är fanmade och inget officielt på anime fronten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TouhouLover Skrivet augusti 11, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2012 Tack för hjälpen Konata ^^ (Är det okej att jag kallar dig det pga din titel?) Tja, jag vet ju att det som finns är enbart fanmade :( Men det är väldigt bra gjort för den delen måste jag säga! Och Ops'en och EDs'en är sååå bra :3 Har 2a Op'n som ringsignal ^^ Så vill jag också också passa på att tacka för den där länken! Jag har letat efter den där videon förr men gav upp ganska lätt ^^; Och om du vill höra om officiell Touhou anime så skall du klicka på denna länk: http://myanimelist.net/anime.php?id=9875 Ha en fortsatt trevlig kväll ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet mars 12, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2013 ZUN har sagt att folk får göra vad de vill om de a) säger att det inte är officiellt, b) inte avslöjar slutet på spelen och c) inte är kommersiella storföretag. Den där 3) har blivit väldigt tummad på på sistone. Men å andra sidan är Shrine Maiden-frenesin på väg att lägga sig, tycks det. Coolt att de lagt röster på Memories of Phantasm. DVD:n jag köpte hade inga röster alls. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg