ebba Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 säg till om ni tröttnar på mej.. verkar dock inte vara så många som kollar ändå... en ny bild, dock ingen GL bild den här gången... http://www.deviantart.com/deviation/10248421/ ------------------------------------------- okej, så ja gjorde en tredje GL bild...är dock inte nöjd me den här alls, den suger snor >_< http://www.deviantart.com/deviation/10223619/ ------------------------------------------- onödigt o skapa en ny tråd, så lägger upp ny bildlänk igen, en till GL bild typ... dom va roliga så kommer säkert o gö fler ^^; http://www.deviantart.com/deviation/10099986/ ------------------------------------------- lr så har ja de, rita e mitt liv... en ny bild till dom so me intresserade... inte riktigt min stil direkt men den va rolig o göra iaf... va inte för hård gällande regnet, mitt andra försök ^^; http://www.deviantart.com/deviation/10081562/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 snygg ^^ :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 Småläskigt ^^ Fin var den iaf. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 Jag gillar den, men det kan bero på att jag älskar GL/EGL. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 25, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 GL/EGL? antar att de typ Gothic Lolita lr nåt sånt...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Gothic Lolita/Elegant Gothic Lolita :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Oj oj oj :D väldigt snyggt. Men ebba du är väldigt bra på teckna ,) vill också teckna så.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Skitsnyggt! Inget fel på regnet vad jag ser iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Wee!! GL!! Snyggt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Jättesött ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Snyggt tecknat.. Spooky girl ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 snyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiva Skrivet augusti 28, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2004 Väldigt bra gjort ! fortsätt så för jag vill se fler såna bilder :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pjat Skrivet augusti 28, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2004 Snyggt! jag gillar den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 Nä ebba du är duktig och du går alltid ett steg framåt för varje bild ^^. Dessutom gör de ju inget om de går åt skogen för man är ju bara människa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 31, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 du har inte mer än så rätt, hauzin... tackar tackar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Måste säga att det inte finns så där jättemkt att klaga på hos det där regnet. Du är mkt duktigt måste jag säga. Väldigt imponerad va just regnet och alla detaljer! MVG :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 arigatou gozaimasu =:)= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 jag vill inte låta konstig men du har typ bara ritat massa coola dödsvapen dom ä ascoola gillar dina bilder skarpt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 hehe, tackar ThozeN, gillar o rita vapen, o gärna stora vapen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg