Gäst Ronin Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 Någon som sett animen Lain? Är den bra? Har tänkt lite på att köpa en dvd me de några episoder, men ville ha lite åsikter om animen först ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 Har faktiskt inte sett den, men vet att det är en "Tung" anime. Alltså serien tär en del på psyket, och den kan vara svår att förstå. Djup med andra ord. Fast jag överlåter nog ngn som har sett serien att tala om för dig vad den handlar om, annars kan jag hänvisa dig till sidor som: http://www.animenfo.com, http://www.animenewsnetwork.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 Att få reda på vad den handlar om kan du få reda på animenfo eller någon liknande sida. Men nu ska jag berätta för er om hur bra Serial Experiments Lain är. Den år mycket djup som ElgeN säger, den utforskar också en hel del intressanta tankar så som vad internet kan utvecklas till, och om någon kan bli gud fastän det inte fanns någon från början. Fast nu ska jag inte bör avslöja slutet. Serien ÄR ryssligt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 Den är seg men fängslande, jag njöt av den och slutet är verkligen värt att se hela för. Men nu är det så att jag inte ens förstod meningen med NGE så jag kanske inte förtod allt men dum och glad det är jag. Köp köp köp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ronin Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 ok det ni sagt låter ju riktigt bra! köper den nog om ett tag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sussuke Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 . Men nu är det så att jag inte ens förstod meningen med NGE så jag kanske inte förtod allt men dum och glad det är jag. inte ens förstod NGE? hehe inte jag heller, jag borde nog inte kolla på Lain ;) men den låter cool Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 SEL är bra, en av mina favoriter. Och den är svår att förstå för att den är annorlunda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg