Adephi Skrivet juni 28, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2012 Vad tycker ni? Visst är dom coola? Okay, öronen finns nu att beställa. Så jag undrar helt enkelt om någon vill beställa ett par. Jag kommer ta hem några och lägga upp Tradera i vilket fall, men om det är någon som vill beställa ett par går det bra. 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet juni 28, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2012 Sött :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tecin Skrivet juni 30, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2012 coolt att den visar några känslor och så... skulle va roligt att se någon gå runt i såna här i Sverige hehehe :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet juli 3, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2012 oooo, so want :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mistoi Skrivet juli 5, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2012 Haha, fy så awesome :D Ge mig nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet juli 5, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2012 Frågade runt lite och fick nedan svar om pris och sälj stuffs :o "They released this item in April, at Nico Nico Daikaigi event. They were selling the necomimi at their stand there. After that, idk where they sell it, but for sure not at any onl ine shop (maybe u could find one on ebay, but won't be at normal price, which is supposed to be about $100). Once they sell it online within japan, we can buy through proxy service at extra fee. if you're patient enough, they promised they will sell it internationally at some point" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet juli 5, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet juli 5, 2012 Jag sneglar på en ny leverantör som har öronen på pre-order (släpps i augusti). Är inte omöjligt att jag kan ta hem några ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elahim Skrivet juli 9, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2012 Holy ---- on a --- stick! Underbart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet augusti 23, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2012 Okay, öronen finns nu att beställa. Så jag undrar helt enkelt om någon vill beställa ett par. Jag kommer ta hem några och lägga upp Tradera i vilket fall, men om det är någon som vill beställa ett par går det bra. Jag lägger ordern på söndag, så ni har helgen på er att fundera. Dom kommer kosta 799:- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 23, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2012 ANN har recenserat. (Finns säkert fler, men det är den enda jag läst.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet augusti 23, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2012 Okay, öronen finns nu att beställa. Så jag undrar helt enkelt om någon vill beställa ett par. Jag kommer ta hem några och lägga upp Tradera i vilket fall, men om det är någon som vill beställa ett par går det bra. Jag lägger ordern på söndag, så ni har helgen på er att fundera. Dom kommer kosta 799:- Do want :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet augusti 23, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2012 ANN har recenserat. (Finns säkert fler, men det är den enda jag läst.) Jag läste den. Dom verkar ju positiva i alla fall XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet augusti 23, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2012 Do want :o Då sätter jag upp dig på listan då ;) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 25, 2012 Anmäl Share Skrivet september 25, 2012 Nästa pryl: [media=] [/media] 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 25, 2012 Anmäl Share Skrivet september 25, 2012 Det är en konstig tid vi lever i... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet september 26, 2012 Anmäl Share Skrivet september 26, 2012 Enligt deras fb-sida så finns det en hattsvans också. Båda svansarna är kopplade till någon sorts app som mäter hjärnaktiviteten. Om hatten håller värmen så skulle jag kunna tänka mig gå runt på gatorna under julhandeln och shocka folk :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet oktober 7, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2012 Den där svansen är lite... läskig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg