Elahim Skrivet juni 10, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2012 Tjena, upptäckte nyss att den väldigt snygga Zetman nu också finns i anime-form. Med Osamu Nabeshime som regissör. Daisuke Namiwara (Rock i Black Lagoon) som Jin Kanzaki och Mamoru Miyano (Light Yagami) som Kouga Amagi. Vilken uppställning! Spreading the word! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 10, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2012 Jag gillar Masakazu Katsuras serier, så talet om en Zetman-animé gjorde mig intresserad. Innan jag själv hade hunnit se första avsnittet så började rapporterna komma in om att det bådade illa, och det verkar ligga i sig. En lång, oavslutad manga blev kanske för svår för producenterna att anpassa till en 12-13 avsnitt kort animéserie: även om animationen ska vara okej sägs handlingen vara lidande... så jag började läsa mangaoriginalet istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg