Kirino Skrivet juni 2, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2012 Hej! Jag köper ÄKTA figma figurer från serien Lucky star. och jag köper ÄKTA Kirino Kousaka nendoroid från Ore no imouto och PVC figur, storlek spelar ingen roll INGA SKADOR PÅ FIGURERNA TACK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet juni 3, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2012 Jag har två Kirino figurer på Tradera. Helt nya, ouppackade, äkta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kirino Skrivet juni 4, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet juni 4, 2012 Får dock inte handla från Tradera. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet juni 4, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2012 Det är inga problem. Om du vill köpa någon av dom så avslutar jag bara den annonsen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kirino Skrivet juni 5, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet juni 5, 2012 Är de äkta? :) Isf är jag intresserad av den "springande figuren" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kirino Skrivet juni 5, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet juni 5, 2012 Är de äkta? :) Isf är jag intresserad av den "springande figuren" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet juni 5, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2012 De är äkta. Jag slänger iväg ett PM till dig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg