ebba Skrivet augusti 24, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 liten flicka från min bok... http://www.deviantart.com/deviation/10038832/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 24, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 önskar jag kunde kritta ordentligt, men bilden är för mörk, ser knappt nått från skolans låga gamma inställningar, som inte går att gjöra nått åt men jag försöker: kör du med korekt anatomi? i så fall är huvet för stort! annars har jag inget att Kritta >:( coolt det där med lysande grejjor på han, typ det ända jag ser XD "one of a kind" påminner mig om filmen "AI" längesen jag såg, borde kolla på den igen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 24, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 Ebba.. Du är en av dom som jag avgudar inom måleri.. Du är grymt bra på rita :) det ska du vet.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 24, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 zaffe: hmm, om bilden ser för mörk ut har du för mörk skärm helt enkelt, ser alldeles bra på min skärm ^^; o ja har lagt ner me o köra korrekt anatomi, gör alltid för stora huvuden, hehe =P så det har väl blivit min grejja, big heads XD hrm... PS: det är en hona ^_~ Tomtebo: ojoj, tackar så mycket =:)= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 zaffe: hmm, om bilden ser för mörk ut har du för mörk skärm helt enkelt, ser alldeles bra på min skärm ^^; o ja har lagt ner me o köra korrekt anatomi, gör alltid för stora huvuden, hehe =P så det har väl blivit min grejja, big heads XD hrm... jo, jag sa ju det! låg gamma inställning! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Ser mycket fin ut... laddar långsamt på modem... Ganska fin karaktär och bra färger, men ljussättningen är inte så genomtänkt... funkar dock bra ändå. Jag gillar de lysande/ljusare delarna! Glowy glowy :D Fin himmel och måne :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 11, 2004 mja, vet inte om nåt ja gör nånsin e ordentligt genomtänkt... plus att ljus inte hör till det som är min starka sida gällande färgläggning... men arigatou ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg