Jasper Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Grattis till alla som vann! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Miee.. Vad är det här? Inge omnämnande om de mutfria(?) domarna.. Nu går jag och lägger mig... Edit: Oj vad oförskämt av mig.. Grattis alla vinnare och bra jobbat alla deltagare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Och vad försöker hellis att säga? :S Själv blev jag förvånad att jag ens kom med på någon av listorna, inte precis som om jag var seriös med mitt bidrag. XD Grattis till vinnarna, ni var värd det. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Grattis till alla! (eftersom jag inte är säker på vem som vann! XP) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Grattis alla! Riktigt bra jobbat! Sen får jag be om ursäkt för att jag skrev såpass lite om allas mästerverk - hade varit i skåne större delen av dagen och hade minst sagt kort om tid när jag kom hem, men det gick väl tillslut. Jag tycker det är väldigt roligt med så många talanger här på anime.se, hoppas på att få se ännu mer av det goda vid framtida tävlingar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Grattis alla! Man får väl hoppas att man själv kan komma med nåt bra bidrag till nästa tävling, så man kan testa sina kunskaper mot alla duktiga medlemmar som va me denna gången. Grattis åter igen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Jösses, trodde det inte skulle gå så bra! Grattis till vinnarna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 bra jobbat alla som va med på ett eller annat sätt...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marcus_com Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Waaah, stort grattis till alla (speciellt SkuttyWan :P)! Tyckte det var massa bra bidrag :) *muttrar lite över att han inte fick ett hedersutnämnande trots 2 vunna kategorier likt psykopatkaptenen och att han fanns på lika många listor* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 hihi heders utnämnd fast jag kom sist nu blir jag het om kinderna men tack för dem jätte duktiga domarna det är värt en applåd! Nu vet jag också vad som jag behöver träna hmmm . . . 1. skuggor 2. mer detaljer 3. lägga up ett schema över det jag ritar [Edit] här är en komplett lista på placeringen Snygghet: 1:a PsychoCaptain 2:a Vicious 3:a Marcus_com/Zaffe __________________ 4:a InAction 5:a SkuttyWan/Japs 6:a Grun/ThoseN 7:a Doddis Känsla: 1:a Marcus Svensson 2:a Vicious 3:a Japs/PsychoCaptain ___________________ 4:a SkuttyWan/Zaffe 5:a InAction 6:a ThoseN 7:a Doddis Text: 1:a Marcus Svensson 2:a InAction/SkuttyWan 3:a Vicious ___________________ 4:a Grunt/InAction 5:a ThoseN 6:a Doddis 7:a Grunt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Grattis till alla. Ni var jätteduktiga trots allt. Bra! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Tack för berömmet! Och grattis till alla andra! Kul att det kom in så många bra bidrag :D Ser fram emot fler tävlingar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Yahoo! Grattis alla! :) Hoppas ni är lika nöjda med era resultat som jag är med mitt. ^-^ Visste redan när jag skickade in att bilden inte hade någon direkt höstkänsla, så jag är nöjd.. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Wooi! Grattis! * cainz erkänner att han höll på Skutty ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 Grattis allihopa! :D Bra jobbat! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 karnse lite tidigt men när ska det komma en ny tävling? jag är über desperado på ett nytt försök B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 Aww, tack cainz :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 karnse lite tidigt men när skall det komma en ny tävling?jag är über desperado på ett nytt försök B) Jag håller på att finslipa reglerna för den nya tecknartävlingen just nu. Lägger upp inlägget nångång idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 jaho :D :D :D :D jippy en ny tävling redan nu jippi yay :D jag kommer att vessa pennan och lacka suddet ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg